partypoker account

• lehtotjehz
      lehtotjehz
      Bronze
      ik heb een vraagje, Ik heb de quiz en dergelijke gehaald en partypoker account aangemaakt voor die 50 dollar. Alleen bij de beschrijving staat dat je de deposit opties kan wegklikken aan het eind van een realmoney account aan te maken. Maar als ik datdoe geeft die aan dat ik dan nog geen real money account heb zolang ik niet stort.Klopt dit? en moet ik wachten tot ik die dollar binnen heb?
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Stap 3 - Cashier

Registreer je bij de PartyPoker Cashier, aangezien we anders geen geld naar je kunnen overboeken. Om je te registreren bij de cashier klik je op "register with our cashier and play for real money".

Het is belangrijk dat je de juiste gegevens invult voor de gratis $150. Hierna klik je op "Register now".

Nadat je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld bij de Cashier, kan PartyPoker je herkennen en is het voor ons mogelijk om het geld naar je over te boeken. Dit is een veiligheidsmaatregel om bedrog tegen te gaan.

Na het bevestigen van je gegevens zal er een venster openen met verschillende betaalmogelijkheden. Je kunt dit scherm gewoon sluiten zonder hier iets te wijzigen, jij hoeft namelijk niets te storten, dat doen wij voor je!

Stap 4 - Activeer de $50 bonus

Nadat je je account hebt ingevuld onderaan de pagina zullen wij precies $1 overboeken naar je PartyPoker account. Deze dollar is je toegang tot de $50 bonus die in je account staat. Je hoeft deze bonus alleen nog maar te activeren.

Om deze bonus te activeren moet je op "New Bonus Offers" klikken in de Cashier. Je kunt ook op de blauwe regel "see all bonus offers" klikken die aan de linkerkant staat in de PartyPoker software. Hier vind je een $50 bonus, welke je kan activeren, nadat je de $1 hebt ontvangen van ons.

Nadat je deze bonus hebt geactiveerd kun je beginnen met spelen met deze $50! Let op: Je hebt 90 dagen om 300 basic PartyPoints (Geen bonus PartyPoints!) te verzamelen anders verstrijkt de termijn van de gratis $50 (of wat nog over is) en wordt deze teruggeboekt. Nadat je 300 basic PartyPoints hebt verzameld is het geld van jou en kun je het ook uitcashen.

Wanneer je stap 3 correct hebt uitgevoerd duurt het ongeveer 48 uur (alleen werkdagen) voordat de $1 in je account staat.

Alvast veel succes aan de tafels!