Muziek, waar luister jij naar??

• roycus
      roycus
      Bronze
      Hey ppls een draadje over muziek :heart:

Waar luister jij naar? Luister je muziek tijdens pokeren, of heb je het helemaal stil??

Voor mij geen muziek tijdens het pokeren. Maar daar buiten een heleboel muziek, muziek en nog eens muziek :D
      Ik speel zelf een beetje gitaar (Nb. mijn jongste zoon heet Jimi, inderdaad vernoemd na Jimi Hendrix) ;)

Hier een linkje van ene RPoland, een youtube-user, met een geweldige lijst muziekanten. Ze staan allemaal onder contract bij het platenlabel................. -Candyrat-

http://nl.youtube.com/profile?user=rpoland

Mijn Favo's zijn toch wel
      - Andy Mckee
      -Andrew white

Maar die andere gasten hebben zekers ook een paar toffe nummers, zoals "Antidote" van Nicolas Barron of "Fox fire kilnamona" van Dean Magraw....

Anyways let the music take over and express yourself ;)
  • 15 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Vooral rock uit jaren 70/80 op het moment.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ligt eraan

momenteel speel ik cash game op 10NL, en dan een paar tafels tegelijk.... dan zet ik geen muziek op om mijn focus goed te houden

maar als ik maar 1 tafel speel (SnG/MTT)zet ik meestal een hip-hop/ soul mix op, om daar doorheen te scratchen met mijn draaitafel. Mooi manier om mijn geduld vol te kunnen houden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      house/minimal/trance/hiphop/jazz/chillout
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      prive draai ik voornamelijk winamp radio, meestal iets hards en alternatiefs. in de ochtend wat piano gejengel of opera , ligt eraan hoe ik me voel.

tijdens het pokeren heb ik al vanalles geprobeerd. het meeste leid me af maar sinds kort heb ik audioboeken opstaan. terry pratchett of potter of Homerus. heerlijk geneuzel op de achtergrond. de enige muziek die ik draai tijdens het pokeren is elvis costello and burt bacnogwat. pure muzak.

mijn verloofde had een leuk idee. we gaan volgende maand een begravenis top 10 feestje houden. met een paar maten lappen we wat geld en geven een feest. ieder van ons geeft zijn begravenis top 10 en die muziek zal gedraaid worden, kan je toch nog luisteren naar de muziek voorals je onder de groene zoden moet. als braaf katholieken maken we ook bidprentjes die we zullen uitdelen en onze fotoos (zwart/wit uiteraard) zullen met rouwlintjes aan de muur hangen.

mijn begravenis top 10:
      Metallica: Motorbreath met Cliff Burton's bassolo vooraf
      In Extremo: Vollmond live Raue Spree
      Isreal Kamakawiwo'ole: hawaii '78
      Rory Gallagher: Im not awake yet
      Laibach: Jesus Christ Superstar
      Anthony and the Johnsons: Hitler in my Heart
      The King: Working Class Hero
      Tom Waits: I'll Never Grow Up
      Sisters of Mercy: Temple of Love (extended version)
      Freddie Agular: Anak

en dat uiteraard lekker hard :D

have fun all and bang that head that doesnt bang
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ik luister veel verschillend, maar mijn voorkeur ligt op dit moment bij hardstyle/hardcore... ik bezoek ook verschillende hard-dance feesten per jaar :) ( qlimax, defqon1, incontrol, decibel, enz enz) Ik ben nog jong hè dus nog even lekker losgaan...

Meestal onder het poker zet ik gewoon radio aan, 3fm/q-music/fresh fm
      Top40 vindt ik ook wel mooi, rock ook wel beetje...
      Vroeger was het veel hiphop ( eminem enzo )
      Een tijd heb ik rock geluisterd ( TOOL, Deftones eigelijk meer skate muziek )
      Coldplay ook heel mooi..

Vanalles dus, ik luister geregeld nog de cd's van een paar jaar terug. Altijd mooi om weer eens te horen
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Aan de muziek stylen te zien, is de leeftijd vrij gevarieerd. Wie zet onze namen in volgorde, van jong naar oud of andersom?? :tongue:
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik gok dat ik verkeerd kom :)
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door boschman123

mijn verloofde had een leuk idee. we gaan volgende maand een begravenis top 10 feestje houden. met een paar maten lappen we wat geld en geven een feest. ieder van ons geeft zijn begravenis top 10 en die muziek zal gedraaid worden, kan je toch nog luisteren naar de muziek voorals je onder de groene zoden moet. als braaf katholieken maken we ook bidprentjes die we zullen uitdelen en onze fotoos (zwart/wit uiteraard) zullen met rouwlintjes aan de muur hangen.

mijn begravenis top 10:
      Metallica: Motorbreath met Cliff Burton's bassolo vooraf
      In Extremo: Vollmond live Raue Spree
      Isreal Kamakawiwo'ole: hawaii '78
      Rory Gallagher: Im not awake yet
      Laibach: Jesus Christ Superstar
      Anthony and the Johnsons: Hitler in my Heart
      The King: Working Class Hero
      Tom Waits: I'll Never Grow Up
      Sisters of Mercy: Temple of Love (extended version)
      Freddie Agular: Anak

en dat uiteraard lekker hard :D

have fun all and bang that head that doesnt bang
      Oh, dus dat word janken? ;) haha

Ik luister vooral naar muziek die jullie waarschijnlijk niet apprecieren haha
      Hardcore, early rave, oldschool, industrial, terror, na-goya en drum 'n bass

VERDER UITERAARD:
      Andre hazes :tongue: , oldies, skihutachtige/feest muziek :P (als ik ECHT een vrolijke bui ben)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      industrial, terror

:D

rude awakening is wel mooi, en venetian snares ook wel. Dillinger escape plan, deftones, radiohead, mars volta, pink floyd zijn toch mn favoriete bandjes.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Over dat begravenis lijstje......
      Een mooie versie van "Amazing Grace" kan natuurlijk dan niet ontbreken ;)

Dit is een Bass-guitar versie, door 1 van wereld's beste bass-players, Mr. Victor Wooten :)

Begint erg rustig, maar als die dan los gaat, gaat die ook goed los :tongue:

http://nl.youtube.com/watch?v=iYlNlz4MagA
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik luister laatste tijd weer veel naar The Who :P Ik vind dat nummer van Victor Wooten klinken alsof iemand verdrinkt ofzo ^^

http://nl.youtube.com/watch?v=lf60_kExwXk
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Ik luister laatste tijd weer veel naar The Who :P Ik vind dat nummer van Victor Wooten klinken alsof iemand verdrinkt ofzo ^^

http://nl.youtube.com/watch?v=lf60_kExwXk
      Zeker een tof nummer! Brings up good old memories ;)
      "Vroeger" :P Stond er een flipperkast in onze koffieshop,..."The Pinball Wizard". Dat nummer was al het ware de soundtrack van die kast :D

Btw ik denk dan dat je deze leuker vind, dan Victor Wooten.

http://nl.youtube.com/watch?v=JecyHi0YAw4&feature=related

Good oldie!! Jimi Hendrix's "Hey Joe" :rolleyes:

[Edit] Ps, Muziek luisteren, forum lezen en pokeren werkt niet. Althans niet op meer dan 6 tafels en met deze muziek ;)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door boschman123

rofl, gezellig stelletje lijken jullie me. Wat doen jullie in de vakanties? Begraafplaatsen bezoeken? hoe KOM je erop.... ik lig hier in een deuk, hahaha
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      De carnavalsmuziek word weer uit de verborgen mappen uit de PC getrokken onderhand :P
      't is weer bekant zover

Alaaf :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ikwilda
      De carnavalsmuziek word weer uit de verborgen mappen uit de PC getrokken onderhand :P
      't is weer bekant zover

Alaaf :D
      Dat is toch uiteindelijk waar het leven omdraait ;)

http://nl.youtube.com/watch?v=X6gBj3dsnFA <-------Carnaval??? :D