HU uit de BB op ragflop sss

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik ben er al ff mee aan het experimenteren en de meerderheid van de keren lukt het om de pot op te pakken met een 2/3 pot bet als je tegen 1 limper zit vanuit de BB

Flop moet wel een beetje meevallen, dus geen KAJ flops beginnen bluffen ee :D
      denk eerder aan een 3 5 8 flopje ofzo

Wat denken jullie?

groeten
  • 4 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik begrijp hieruit dat jij op de BB ook niks hebt gehit dan.

Deze play moet 66% slagen wil het winstgevend zijn. Ik kies persoonlijk liever gunstigere situaties uit. Uit positie en niks gehit, is niet echt de ideale situatie.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      soms wel soms niet,
      soms hit ik middle pair of bottom pair ofzo
      anyway, het lukt in ieder geval heeeeel veel, meer als 2/3 denkik zelfs :)

groeten
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Ik begrijp hieruit dat jij op de BB ook niks hebt gehit dan.

Deze play moet 66% slagen wil het winstgevend zijn. Ik kies persoonlijk liever gunstigere situaties uit. Uit positie en niks gehit, is niet echt de ideale situatie.
      Ik vind het op zich wel kloppen, je toont voor de flop zwakte door te checken, er komt een lage flop waarop jij represent dat je hit met slechte hole cards, bv 8-3
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik zeg ook niet dat het niet klopt, vind het alleen geen ideale situatie met SSS. :)
      Je dient hiervoor namelijk wel goede reads te hebben op villain.

Als het over experimenteren gaat kies ik liever een move vanuit late position, dat heeft mijn inziens meer voordelen dan deze variant.