pokerace HUD

• anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik ben van plan om pokerace HUD te kopen (kost 25$), maar voor ik dat doe een vraag aan de mensen hier die het gebruiken icm PT databases (PT2 heb ik al).

Hoe hebben jullie je configuratie staan? Een database per limiet? Hebben jullie handen geimporteerd van internet (bv hier op het forum) en krijgen jullie ook daadwerkelijk goede statistieken op je tafels? Oftewel: kloppen je reads?

ben benieuwd hoe jullie dat doen...

please help me out
  • 15 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ola anunaki,

even snel een vraag tussen door. hoe lang heb je PT2 al en hoe lang ben je bereid te wachten met het aanschaffen van PAH?
      PT3 komt binnenkort uit (wanneer? weet ik niet, ze zijn hem aan het testen) en je krijgt een korting als je PT2 "upgrade" naar PT3. en in die PT3 zit al een PAH ingebouwd. deze PAH moet je dan wel weer unlocken door hem te kopen maar ik weet (uit betrouwbare bron) dat PAH goedkoper gaat worden voor PT3. Hoe korter je PT2 hebt hoe meer korting je krijgt op PT3.

ik heb voor iedere pokersite een andere database en "vroeger" toen ik nog veel sng's speelde had ik ook voor de sng's een aparte database per pokersite.

de limieten kan je via het laatste tabblad , preferences, selecteren en apart te voorschijn toveren. zoveel verschillende limieten als je zelf wilt, gewoon even aanvinken. veel spelers switchen van limiet (en wij hopenlijk ook, up the limit mountain) zodat je de spelerstats meeneemt naar ieder limiet.

ik heb in het begin op party handen die ik gedownload had gebruikt, maar ik merkte toch dat ik het fijner vond om alleen mijn eigen stats te hebben. HIER heb ik de meeste vandaan geplukt en ook op de Deutsche afdeling staan tonnen met handjes. van andere plekken download ik niet omdat het erg makkelijk is om een trojaantje mee te sturen en het gaat hier om geld, dus ben ik daar erg voorzichtig mee.

ik laat via PAH de volgende stats zien voor cashgames:
      vpip, preflopraise, ttaggro, contibet, foldscontibet, wenttoshowdown, attemptosteal, aggrfreqflop, tthands, riveraggr.

en ikkan je zeggen, op de minitafels is er geen plaats meer voor iets anders. ik zoek dan ook nog een zwartefont voor minitables op titan. het is dan ook passen en meten hoe je de stats displayed, soms loopt een getal in de andere over. met de kleuren range die je kan instellen kan je 3 verschillende kleurtjes geven aan iedere stat. groen staat voor positief voor mij. het liefst zie ik dan ook een gehele groene tafel :D

en voor je laatste vraag, kloppen de stats? ja en nee. je kan der niet blind van uitgaan dat je aan de hand van de stats kunt spelen. maar het helpt als je een moeilijke beslissing moet nemen. pas vanaf 2000 handen van iemand durf ik op de stats te vertrouwen. maar het is wel een goede indicatie hoe iemand speelt.
      goede voorbeelden waarop ik vertrouw met minder sample hands zijn: attemptosteal , foldscontibet, hierin herken je vaak de aard van het beestje.

have fun all and im not a number, i'm a free man
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik wil nog best nog even wachten, 1 applicatie die beide functies combineert heeft sowieso mijn voorkeur

tnx voor de info, het gaat in mijn archief
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Als je $25 kan missen koop het dan direct. Ik zou niet meer zonder kunnen en het is het echt wel waard hoor.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      kommop pokerstrategy, paas mij et eens voor gratis, ik ben er wel aan toe ondertusse. Heb echt al dubbel de nodige punten, en al een maand geleden een ticket verstuurd.

...Ik bedoel.... lieve pokerstrategyluitjes, mag ik asjeblieft die programma, want dan ga ik daarna lekker nog meer reek voor jullie produceren. :)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      n1, ken niet veel mensen die the prisoner kennen ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi helemaalnicks,

Heb je ondertussen je PokerTracker en PA HUD al ontvangen?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      jep :D :D :D , nu nog uitzoeken hoe het werkt. tx ps.com :D
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      *steekt hand op. You are number two! :D
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      @ helemaalnicks, gefeli met PT en PAH ! da is geweldig spul

om te kijken hoe je het beste PT aan de praat krijgt en welke features erin zitten kan je het beste lid worden van het POKERTRACKERFORUM , ze zijn er erg behulpzaam en volgens mij is iedere vraag al gesteld en beantwoord maar ze zijn niet te beroerd om een vraag nog eens te beantwoorden.

@ all THE PRISONER op JOOX, joox is een geweldige site, veel series, muziek, cartoons, movies (de oudere zijn sticky, de nieuwere films willen nog wel eens verdwijnen na een week) en humor... en alles in livestream.. w00t
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      neej, et lukt voor geen meter. Ik ben te dom voor deze programmas. Ik ga et laten doen door iemand, dit wordt niks, en is veels te duur. Ik krijg potdomme niet eens mn oude handen derin, lukt gewoon niet, ik volg de instructies, loopt iej vast doet iej niks. ARRRRG, te frustrerend. Ik tilt echt NOOIT met poker, maar nu heb ik echt zin om dingen kapot te gooien. K ga wel ff pokeren :D

als een nerd-vriend er ook niet uitkomt ga ik een betaalde oproep zetten, dus let op mensen! :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Volgens mij heb je ook aardig wat handjes op bestand helemaalnicks ;)

Het duurt vaak inderdaad een hele tijd voor alles geimporteerd is en lijkt dan of alles vast loopt.

Gewoon laten importeren en ff 15 mins iets anders doen ofzo

Geduld is een schone zaak ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Volgens mij heb je ook aardig wat handjes op bestand helemaalnicks ;)

Het duurt vaak inderdaad een hele tijd voor alles geimporteerd is en lijkt dan of alles vast loopt.

Gewoon laten importeren en ff 15 mins iets anders doen ofzo

Geduld is een schone zaak ;)
      kep t 3x, 2 uur geprobeerd :D
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Qastorimon
      *steekt hand op. You are number two! :D
      *nog een hand. Ik heb de DVD box. By hook or by crook we will!
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ben bang dat 2 uur gewoon te weinig is

denk dat je het beste een database kan openen, en dan je site aanklikken en dan "force import" klikken, en dan lekker gaan slapen, eerste keer dat ik mijn handjes erin moest laden duurde het de halve nacht.

ik neem aan dat je alle stappen netjes hebt gedaan? goede map geselecteerd waaruit PT zijn handjes moet halen? wegschrijf map gemaakt?

moet wel lukken als je hem de hele nacht de tijd geeft. en nix meer doen met je pc vanaf het moment dat je hem laat importeren. niet aanraken, geen winamp aanhebben, nix nada nakkes....
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      oeh
      ik heb uit frustratie maar mn hele database van 2000 toernooitjes weggepleurd :( . Naja, ik heb uberhaupt geen zin meer. Een vriend van me komt et binnenkort fixen als et goed is. Dat is voor ons allebei een goede deal. Ik rij zn bandje naar een gig morgen (wat echt veel leuker is, en waarschijnlijk opgetelt minder tijd/frustratie kost), en hij fixed voor mij die shit, en hij heeft dan iig iemand die voor em rijdt. Komt dus wel goed denk ik. :D