verwisselen van pokeraccount

• Hanske333
      Hanske333
      Bronze
      hey,

ik heb mijn bonus ontvangen op titan poker, en heb daar een tijdje gespeeld, maar ik speelde normaal al op party poker, nu vind ik het veel leuker op partypoker dan op titan poker.

is het mogelijk ipv. mijn titanpokeraccount mijn partypokeraccount te linken aan pokerstrategy, zodat ik via partypoker strategypoints kan verzamelen om toegang te krijgen tot de silver en goldartikelen?

mijn screenname bij titanpoker en partypoker is derzelfde.

hans
  • 9 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Wanneer je al een PartyPoker account had die niet is aangemaakt met een bonuscode van PokerStrategy is het helaas niet mogelijk om deze alsnog te laten koppelen aan PokerStrategy.

Wellicht dat je op DEZE pagina een andere pokerroom kunt vinden waar je nog geen account hebt? Dan kun je tevens nog profiteren van onder andere een stortingsbonus.
    • Hanske333
      Hanske333
      Bronze
      hey,

ik heb besloten om dan door te spelen om titan poker en wil daar nu geld op storten, ik heb daar nog nooit geld op gestort ( alleen 30 euro van PS erop gehad ), dus denk ik dat ik wel een welkomstbonus zou kunnen krijgen, alleen zie ik die niet staan op de site. Wel "geniet van onze enorme welkomstbonus" maar nergens zie ik die staan. Weet iemand daar iets over. Plus: ik moet die 100dollar die ik van PS kreeg daar ook nog vrijspelen, is dat mogelijk om dit tesamen met die welkomstbonus te doen of niet ?

groeten

hans
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Hanske333,

Je kunt niet meerdere bonussen tegelijkertijd vrijspelen, wel achter elkaar.
      Echter de gratis $50 wordt wel gezien als eerste storting normaal gesproken.

Ik zou eerst de bonus van van PS vrijspelen en dan vragen aan de live support voor een welkomstbonus. Aangeven dat je zelf nog nooit een storting hebt gedaan. Wanneer zij zeggen dat je al gestort hebt, kun je aangeven dat het PS is geweest. Wellicht krijg je dan alsnog een extra bonus. Hetzij welkom of reload. En vergeet ook niet om het token te vragen voor de depositors freeroll!
    • PhaniaX
      PhaniaX
      Bronze
      hallo,

ik snap nu eigenlijk even niet wat bij titan nu de bedoeling is met het vrijspelen van die 50 $ van PS..
      hoeveel punten moet ik hebben om het geld echt te kunnen ontvangen?
      is dit al mogelijk met titan poker?
      ik heb nog niet zoveel punten op titan behaald, maar toch wil ik graag weten of ik niet voor niets speel, want wil dus wel voor echt geld spelen wat ik na winst zou kunnen overmaken op mijn bank ;)

hoe zit dit allemaal in elkaar?

groeten
      Marius
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Marius,

Ik snap je niet helemaal om eerlijk te zijn.

$50 is het gratis startkapitaal wat op onder andere Titan wordt gegeven. Hier bovenop komt er nog een $100 bonus die je vrij dient te spelen.

Deze extra $100 bonus wordt op Titan in stappen uitgekeerd. Je krijgt de bonus automatisch in stappen van $10 nadat je $35 aan rake hebt geproduceerd. Hoeveel rake je hebt geproduceerd kun je navragen bij de live support van Titan.

Ik hoop dat dit is wat je bedoelde, anders even de vraag iets duidelijker stellen als je wil.
    • PhaniaX
      PhaniaX
      Bronze
      hallo Sharp,

hehe, ik vraag het ook allemaal beetje moeilijk..
      ik snap het namelijk zelf niet helemaal, maar begin het nu beetje door te krijgen..

Maar de vraag is dus eigenlijk, hoe speel ik mijn bonussen vrij?

en wanneer speel ik nu ECHT?,
      want ik speel dus nu voor punten met een startkapitaal,
      heb er 20 nu.

sorry als ik onduidelijk ben, maar dat geeft dus weer hoeveel ik er dus van snap bij titan, is er een grotere uitleg over hoe alles werkt bij titan?

mvg
      Marius
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      en wanneer speel ik nu ECHT?

Uit je verhaal begrijp ik dat je de gratis $50 op Titan hebt gekregen. Dat is ook echt geld waarmee je aan het spelen bent.

Naast deze $50 heb je ook nog een $100 bonus. Dat wil zeggen dat je deze niet direct in je account hebt ontvangen, maar moet vrijspelen. Met andere woorden moet je rake/points verzamelen en per $35 rake die je genereert ontvang je $10 bonus totdat je de volledige $100 bonus hebt vrijgespeeld. Deze wordt automatisch in je account gestort.

Om een idee te krijgen hoeveel Titan points je kunt verzamelen kun je HIER kijken.
      Verder kun je via de Live Chat vragen hoeveel rake je al gegenereert hebt.
    • PhaniaX
      PhaniaX
      Bronze
      ah kijk aan, bijna al mijn vragen beantwoord :)
      hier kan ik wat mee, dankjewel!

er is nog 1 vraagje dus, die 100$ die ik vrijspeel
      dat betekent dus dat die 100$ naar mijn bank zou kunnen?
      en na die 100$ bonus kan ik gewoon verder spelen
      dat geld kan dus ook weer naar mijn bank?

mvg Marius
      ps. sorry voor al deze vragen, maar ik wil alles duidelijk weten :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Marius,

Wanneer je de bonus hebt vrijgespeeld kun je inderdaad een gedeelte of alles uitcashen.

Toch raad ik je aan om niet uit te cashen wanneer je de hogere limieten wil bereiken. Dit duurt namelijk veel langer dan. Je kunt dan beter in een latere fase wat uitcashen.

Veel succes!