Account niet via pokerstrategy

• kw86
      kw86
      Basic
      Hallo,

Ik ben bezig met de 100% bonus van Mansion. Ik heb Mansion niet via pokerstrategy gedownload en ook geen bonuscode van pokerstrategy gebruikt.

Kan ik nu toch nog mijn account nummer invullen in mijn profiel en meedoen voor de maandelijkse pokerstrategie bonussen?

Dit geld overigens voor al mijn pokeraccounts, waaronder Everest en Titan.

Alvast bedankt.
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik ben bezig met de 100% bonus van Mansion

Deze heb je dus voor de duidelijkheid via een andere affiliate gedownload?

Zo ja is het niet mogelijk om deze alsnog te koppelen aan PokerStrategy.
      Achteraf koppelen is alleen eventueel mogelijk bij Titan Poker. Voorwaarde is wel dat je minimaal 30 dagen inactief geweest moet zijn op Titan. Tevens moet Titan dan nog wel akkoord geven. Dit kan wel wat tijd in beslag nemen.

Het verzoek indienen om je Titan account te laten koppelen kun je doen in je profiel op de hompage.

Verder kun je op DEZE pagina kijken of je misschien bij een andere pokerroom ook nog geen account hebt.
    • kw86
      kw86
      Basic
      Ok helaas maar niks aan te doen.

Is het mogelijk om mijn hele pokerstrategy account te verwijderen? Als dat kan, zou ik graag willen dat een admin mijn gehele account verwijderd.

Alvast bedankt.