account hacker

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Deze avond was ik aan het spelen en opeens sloot titan af en stond er dat ik logged in op een andere pc was. Ik heb zo snel mogelijk weer zelf ingelogged en heb mijn wachtwoord veranderd. Ik ben toen mijn bed ik gegaan en na even ponderen kwam het in me boven dat ik 2 dagen geleden een trojan horse op mijn pc had gevonden. Ik ben nu dus om 3:17 naar de pc gegaan om in te loggen en mijn geld eraf te halen en opeens stond dus dat mijn login niet werkte...!!

Ik verander dus zo snel mogelijk mijn login en log zelf in. Ik heb mijn geld nu overgemaakt op moneybookers. Maar titan gaf aan dat er iets van pending withdrawel is.

Dat uitcashen hoort toch zomaar te kunnen???

man man mna

ik hoop echt dat dit goed gaat. Ik zet het op mijn bankrekening en dan laat ik mijn pc schoonmaken... ik voel me echt kut nu.. :(
  • 15 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Dat uitcashen hoort toch zomaar te kunnen???

duurt altijd ff, dont worry, als het er eenmaal onderweg is dan is t goed. Dit zet me wel aan het denken btw...
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      ww ook verandert van moneybookers??
      verder is hier maar 1 woord voor : Zaad.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      En mailtje naar Titan sturen, ze hebben dat IP opgeslagen. Vraag even of ze hem bannen en misschien aanklagen bij zijn provider, dit zijn geen grappen meer.

EDIT: niet live support zou ik doen, probeer iets hoger op te zoeken.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Lol, ingelogd zijn op een andere pc is een dagelijkse foutmelding bij mij op titan |-)
      Heb paar weken geleden gewoon 3 dagen niet kunnen inloggen vanwege die foutmelding :D , en wat kunnen ze eraan doen helemaal niks. Betekend gewoon dat titan aan het kloten is, en niet zozeer noodzakelijk dat iemand jou account hackt
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Ik heb het ook wel eens eerder gehad, maar dat was dacht ik bij Party en niet op Titan. Het is zeker wel iets om even bij support te melden, maar ik zou niet direct van het ergste uitgaan.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      dude me wachtwoord was veranderd.....
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Heb je al contact met support hierover gehad?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      morge ajfonso,

heb je ooit vanaf een andere pc, op school, op je werk, bij je vrienden of je ouders, ingelogd op titan? hiermee bedoel ik ook een mailtje checken van titan en dan naar hun homesite gegaan?

het kan zijn dat die pc je wachtwoord heeft opgeslagen en dat een of andere slimmerik in het password register jouw password heeft gevonden en aan het knoeien is gegaan. op het moment dat jij aan het spelen was en die foutmelding kreeg is dat persoon bezig geweest.

geen angst, schrijf een mail naar support waarin je uitlegd wat er gebeurd is en dat je alle overboekingen wilt blokkeren. hoogstwaarschijnlijk zullen ze je dan vanuit de states bellen en je persoonlijk vragen wat er aan de hand is.
      je account zal bevroren worden totdat je een nieuw password hebt aangemaakt. titan heeft idd het ip adres van diegene die geprobeerd heeft in te loggen, ze zullen je vragen of je dat persoon kent.

wees niet bang voor je geld, het duurt altijd 24 uur voordat geld overgeboekt is naar een andere acccount of netteler/moneybrookers rekening.

zorg ervooor dat iedere keer als je op een andere pc inlogt dat je je password wist. en als je pc vraagt om je password op te slaan zeg dan nee.

have fun al and alles sal reg kom
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      This is Cathy from the Support Team and it is my pleasure to be of service to
      you.

Jonas, if you have encountered any connection problems earlier and was booted
      out while playing, our system still recognizes you as logged in to your
      account even if you were already logged out. This is the reason why you
      receive the error message that you are already logged in when you try to login
      to your poker account and not because someone else had logged in to your
      account from a different location. Please note as well that your login IP
      address for the last 2 days is the same.

We have refreshed your login information from our servers allowing you to log
      back in to your poker account at your soonest convenience.

We look forward to see you at the tables soon and we wish you luck!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Netjes toch?

Z.
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      dude me wachtwoord was veranderd.....
      hoe zat het hiermee dan als het gewoon n foutje van jezelf was?
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      heeft ermee te maken als je een internet timeout hebt dat je dan nog steeds als logged in staat beschreven maar je gaat wel offline .... snappie

dus als je dan weer inet connectie hebt staat er you have been logged in on antoher pc
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      ok, gelukkig is alles weer goed nu iig :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dude, wie zei dat ook alweer :- dat het waarschijnlijk aan titan lag :')
      Ik heb dat zovaak (slaapverwekkend)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Dude, wie zei dat ook alweer :- dat het waarschijnlijk aan titan lag :')
      Ik heb dat zovaak (slaapverwekkend)
      de combo met dat mijn wachtwoord was veranderd maakte het eng