BSS op microlimits

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      BSS werkt voor geen meter op de microlimits.

Ik heb nu 2 dagen BSS gespeeld, en eigenlijk niks opgeschoten. Zelfs een beetje verloren. Dit vooral omdat ik geen pot boven de $2 heb gewonnen.
      Waarschijnlijk speel ik veel te agressief op deze limits met zoveel buyin. niemand die een 30c bet in een 40c pot called, maar ze hoppen allemaal met 2c mee....

Ik heb met mn AA/KK vrijwel geen turn gezien, iedereen fold.... terwijl het lijkt dat als je met een kleinere stack zit, ze veel eerder meegaan.
      En dan komt natuurlijk het uiterst irritante gedoe dat ALS je dan eindelijk eens een hand kunt spelen en ver voor ligt op de flop, lig je uitendelijk ver achter op de river.

Net 2 buyins verloren met AAA met Q kicker tegen jawel AAA met een 9 kicker. River............... 9 gewoon ziek.

Als je wilt leren omgaan met tilten dan raad ik Titan echt aan, ten eerste de tafels zijn verschrikkelijk, het duurt 20 minuten voordat je aan 10 tafels zit, en als je eindelijk zit, dan zijn de eerste 3 tafels weer leeg.

Daarnaast heeft degene die het systeem heeft ontworpen waarmee de kaarten daar worden gedeeld een goed gevoel voor humor gehad.
      Want het hoge aantal bad beats, en vooral de manier waarop je hier meer handen verliest dan eigenlijk zou horen is gewoon absurd.
      Iedere donk met een draw lijkt te hitten.....

Op naar 10NL want die microlimit komt me even de strot uit.. teveel donks met teveel geluk.
  • 5 antwoorden
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      Als je $2 niet kan beaten op dit moment en je speelt je perfecte spel zonder leaks, lijkt het me niet verstandig om $10 te gaan spelen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Micro is t/m NL50 geloof ik hoor ^^
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      ah :P dacht micro is tot 4 cent, maargoed.

Nee, $2 gaat lekker, gisteravond ff mn kleine verlies weer goedgemaakt met SSS op de kleinste limit. Ik probeerde daar met $5 te big stacken, maar dat ging me niet zo goed af. 4 sessies van 3 uur en ik was ongeveer $10 kwijt.... En die verloor ik in een hand, net voordat ik hier kwam mopperen :P dus speelde vrijwel gelijk.

Ik was ook wel een beetje kaart dood, maar ik heb iets te veel draws nagezeten die ik niet kreeg :)
      Ik denk gewoon dat $5 niet genoeg is om goed te kunnen bigstacken, dus wacht ik tot ik genoeg buyins heb om te gaan bigstacken op 10NL
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      gast niet zeuren..serieus. Iedereen heeft dit soort streaks. Ga anders weer shortstacked spelen.

Donks komen op 100NL zelfs veel voor. Dit is een verschijnsel dat heet variance. Het hoort er gewoon echt bij en de enige manier om hier tegen te kunnen is door meer buy ins te hebben.

succes groeten Jonas.

ps.

Als je wil kan ik je eens coachen. Ik ben geen pokerpro maar ik speel wel winnend op de micro's dus als je dat eens leuk zou lijken

mijn email is afonso.jonas@gmail.com

ben nu wel even een week lang bezig met studeren enzo dus over een weekje misschien.

(als je wil)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      gast niet zeuren..serieus. Iedereen heeft dit soort streaks. Ga anders weer shortstacked spelen.

Donks komen op 100NL zelfs veel voor. Dit is een verschijnsel dat heet variance. Het hoort er gewoon echt bij en de enige manier om hier tegen te kunnen is door meer buy ins te hebben.

succes groeten Jonas.

ps.

Als je wil kan ik je eens coachen. Ik ben geen pokerpro maar ik speel wel winnend op de micro's dus als je dat eens leuk zou lijken

mijn email is afonso.jonas@gmail.com

ben nu wel even een week lang bezig met studeren enzo dus over een weekje misschien.

(als je wil)

Altijd welkom :) doen we een keer