Begonnen voor weddenschap

• Legzie
      Legzie
      Bronze
      Ik speel ongeveer een jaartje poker, in het echt speel ik voor kleine inzetten tegen vrienden. Tot nu toe mooie winst gemaakt. Maar enkele dagen geleden een deal gemaakt op in een jaartje 250$ minstens te winnen. Daarom kwam deze site als een geschenk uit de hemel, nu hoef ik men eigen geld niet te storten en niet van 0$ beginnen. Hopen dat het lukt, maar ik heb er vertrouwen in. Beginnen met de kleine tafeltjes, en zien hoe goed het gaat.

Wish me luck ;)
  • 4 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik hoop dat de weddenschap om een ton ofzo ging, dit is echt een friggin eitje met behulp van deze site! Welkom en veel succes! :)

ps: zeg maar tegen die vriend van jou dat ik wel wil wedden met em dat ik et in een week kan :D :D :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      :D :D :D :D :D
    • Legzie
      Legzie
      Bronze
      Ja moet nu gwn wachten tot de 50$ op men account staat, normaal zou het morgen moeten gebeuren, daarna vlieg ik erin en ga ik zo snel mogelijk die weddenschap winnen ^^
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Allereerst welkom bij PokerStrategy!

Maar enkele dagen geleden een deal gemaakt op in een jaartje 250$ minstens te winnen

Ik ben zo benieuwd waarvoor je hebt gewed, want binnen een jaar $250 halen is zeer zeker mogelijk. Check het leden nieuws, dan kun je dat ook met eigen ogen zien.

Advies: Begin met de shortstackstrategie, dan weet je zeker dat je niet direct weer de $50 verliest. Met deze strategie is het tevens relatief makkelijk om een bankroll op te bouwen.

Succes! En laat even horen waarvoor je hebt gewed. ;)