paar daagjes nu

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Zit nu al een paar dagen in een soort van downswing, met vandaag als hoogtepunt. Mijn BR is niet echt veel achteruit gegaan, maar ik speel zon 2 tot 3 sessies van 3-4 uur per dag op 10-12 tafels dus heb veel handen gezien. En veel verloren.

Vandaag was het ergste, alles wat ik had werd verslagen. Vandaag ben in zon $20 verloren, echt niet normaal. paar keer full house tegen hogere full house, AA en KK was helemaal hopeloos. Niet een AK gewonnen, en over QQ/JJ wil ik het nog niet eens hebben.

Ik ben wel echt blij dat ik me aan de BRM houd, dat heeft me echt veel bespaart, hoewel ik veel speel ben ik niet echt hard achteruit gegaan, maar toch, ben nu wel een beetje boos aan het worden dus ga ik ff een time out inlassen :) voordat ik weer op NL50 beland...

Moest het ff kwijt :P
  • 18 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Daar ben ik blij om :D
      Ik heb vandaag een werelddag :|
      Sta alweer zon 1250$ in de plus vandaag,
      Alles valt mijn kant op, het is gewoon niet normaal. BB 2-6 flop brengt 3-4-5 en geeft de ander een setje en alles vliegt erin.

Gewoon doorgaan en je komt er wel.

M.v.g.
      Danny
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      nog een sessie gespeeld en weer gewoon ziek verloren.. ik ga zo snel mogelijk weg van titan. Ik ga naar stars, Titan is gewoon niet leuk meer.

Of SSS is gewoon helemaal fucked, wat ik niet denk.... dus moet het aan titan liggen, ik kom daar gewoon niet verder met de ziekelijke suckouts 8/10 keer.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      nog een sessie gespeeld en weer gewoon ziek verloren.. ik ga zo snel mogelijk weg van titan. Ik ga naar stars, Titan is gewoon niet leuk meer.

Of SSS is gewoon helemaal fucked, wat ik niet denk.... dus moet het aan titan liggen, ik kom daar gewoon niet verder met de ziekelijke suckouts 8/10 keer.
      Ik dacht dat het aan mij lag (kan nog steeds ook natuurlijk, of een combinatie daarvan ;) ), maar dat wat op FTP wel lukt, lijkt bij Titan haast onmogelijk.....
      Inderdaad, de handen die je verwacht binnen te halen, verlies je gewoon keihard.......
      Wat dat betreft, ervaar ik dat hetzelfde als jou Lurker Of het nou aan onszelf, Titan of SSS ligt, mooi balen ;S
      Gisteren ook zo een 10tje erdoorheen gedraaid, en inderdaad met AA, KK, QQ grote potten verloren :(

Maarja, resultaten behaalt in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst ;)

BTw ik dacht dit moet ik met je delen Lurker, toen ik jou verhaal hier las, dacht ik "hey ik ben niet alleen. Dit gaf me een fijn gevoel. Bij deze hoop ik je het plezier weer terug te doen ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      wat mij op party lukt lukt mij niet op titan :P ik join het groepje

volgens mij is titan poker gewoon een programma met blackjack engine en een poker skin!!
    • Hanske333
      Hanske333
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      volgens mij is titan poker gewoon een programma met blackjack engine en een poker skin!!
      ja idd, en het vreemde is ook dat wanneer iemand all in gaat, je op de knop "hit me" moet drukken :D

flets mopje van me, sorry jongens ;)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik maak wel winst op Titan, maar ik speel geen SSS

het grappige is dat ik veel mensen hoor klagen over hetzelfde, maar dan wel over verschillende pokerrooms....

misschien is die pech gewoon een onderdeel van poker
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Misschien heeft het wel te maken met op welke site, op welke tijd bepaalde spelers actief zijn.

Ik neem regelmatig wat uurtjes om gewoon handen te analyseren op Titan en kom eigenlijk weinig geks tegen. Tuurlijk verliest wel eens de ene full-house van de betere en zijn er wel bad beats, maar niet op een manier dat het raar is.

Wel valt me op dat op Titan soms goede spelers actief zijn en soms echte donks.
      Dat verschilt enorm per tafel....

En echte donks gaan zelfs all-in met 92o die ook wel eens een flop treffen en ze sterken in het idee dat ze goed spelen.

Maar met geduld pak je ze toch.

Meestal verlaten ze uiteindelijk blut de tafel.

Z.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      :D dus ik ben niet de enigste die zo denkt :D

Dat geeft me inderdaad weer een beetje hoop roycus, ligt het dus toch niet allemaal aan mij :) . Wel minder natuurlijk dat jullie allemaal problemen hebben.

Ik speel er nu een paar maandjes, en krijg het gewoon niet voor elkaar om over de 100 euro te komen, schommel nu al weken tussen te 50 en de 80 euro.
      Natuurlijk kan je niet altijd geluk hebben, en ik heb ook wel sessies waar ik zon $10 winst maak, maar de winsten zijn niet groot genoeg om mn bankroll omhoog te laten gaan. En nu zit het even zo erg tegen dat ik toch een redelijk bedrag terug ben gevallen, zon $30 in 2 dagen.

Inderdaad op Titan zitten best veel redelijke spelers, en actieve spelers, dus ik krijg het idee dat ze me een beetje doorhebben. Op Party en Stars lijkt me dat er veel meer fish spelen. Vooral om de bekendheid van TV zullen de meeste beginners daar beginnen lijkt me, en is het voor ons veel intressanter om daar te SSS, door het vele hogere aantal spelers, en ook het aantal tafels. Wat op Titan redelijk beperkt is.

Als je op Titan 14 tafels speelt, dan heb je bijna alle tafels van een limiet. Als je 2 keer per dag een sessie van 3 uur of meer speelt, hebben mensen snel een hoop info over je
      Heb al een paar keer te horen gekregen, je speelt alleen hoge kaarten en je miste de flop, en ik hitte dus call ik je...... Daarnaast zie ik veel dezelfde spelers constant aan dezelfde tafels. Zit soms met 4-5 mensen aan verschillende tafels te spelen. Wat me niet bevordelijk lijkt voor de SSS.

Party heb ik al een account en om eerlijk te zijn bevalt me de hele interface niet, dus ga ik het eens op Stars proberen.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      TITAN ZUIGT GEWOON HELEMAAL!!! STELLETJE RETARDEN DIE DAAR ROND ZWEMMEN. allEMAAL LOLBEATS ACHTER LKAAR!!!

AAARRGHHHH!@!!! I SUFFERED LONG AND HARD BEATS.

en dan om het af te maken. Ik speel nog eventjes een sessie. Ik krijg KJ een fish limpt. Ik raise. hij called. flop is 323 hij checked ik wil 2 dollar betten... bet ik 20 dollar.. Hij insta called met A7. Zegt hij.. ik dacht dat er 20cent stond en neit 20 dollar..

AAARGHHHH WEG WINST AAAARGHH CANT TAKE IT NO MORE

weeeee :)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      OEI..... misklikken kan erg pijnlijk zijn ja
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door anunaki
      OEI..... misklikken kan erg pijnlijk zijn ja
      heb laatst een keer azen preflop gefold :p, moest maar eens aan een extra beeldscherm, cascade is niet goed voor mij.

Ik kan met downswings leven:

zie hoe ik pas geleden nog ff >500$ weggedownswingd heb, lekker boeie, komt allemaal goed. :D . Als je in de long run wint, dan win je, dus gewoon negeren, of ff iets anders gaan doen, volgende dag weer nieuwe kansen.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik had in een MTT terwijl ik shortstacked zat te laat gereageerd om AKs te pushen, wat denk je volop all-ins en ik had die hand gewonnen

Nu moest ik met veel minder pushen en kon ik het toernooi verlaten:( :(
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Je hebt gelijk helemaalnicks, uiteindelijk verlies ik niet veel. Maar ik heb echt het idee, dat Titan niet geschikt is voor SSS, omdat de room de klein is als je op veel tafels speelt, en omdat het niveau van spelers een stuk hoger is dan op party/stars heb ik het idee... daarom ga ik verhuizen :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      en omdat het niveau van spelers een stuk hoger is dan op party/stars

eh wtf?? Titan is zonder twijfel de softste pokerroom van alle ps rooms.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      en omdat het niveau van spelers een stuk hoger is dan op party/stars

eh wtf?? Titan is zonder twijfel de softste pokerroom van alle ps rooms.
      idd, ik heb lang freerolls gespeeld op pokerstars en vaak was het niveau daar al hoger dan gemiddelde potjes op Titan :)
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Misschien heeft het wel te maken met op welke site, op welke tijd bepaalde spelers actief zijn.

Ik neem regelmatig wat uurtjes om gewoon handen te analyseren op Titan en kom eigenlijk weinig geks tegen. Tuurlijk verliest wel eens de ene full-house van de betere en zijn er wel bad beats, maar niet op een manier dat het raar is.

Wel valt me op dat op Titan soms goede spelers actief zijn en soms echte donks.
      Dat verschilt enorm per tafel....

En echte donks gaan zelfs all-in met 92o die ook wel eens een flop treffen en ze sterken in het idee dat ze goed spelen.

Maar met geduld pak je ze toch.

Meestal verlaten ze uiteindelijk blut de tafel.

Z.
      Dit herken ik inderdaad ook zeezout. Sommige mensen raisen dik met een paartje of wat dan ook. Dankzij het idee van iemand op dit forum (weet niet meer wie) om aantekeningen te maken call ik zo'n gasten gelijk en win ik meestal ook. Verder denk ik inderdaad dat je op Titan wat agressiever moet spelen. Ik was helaas met de SSS tacktiek (in mijn achterhoofd) vrij snel veel geld kwijt. Nu sta ik weer quitte door gewoon ns lekker gek allin te gaan of wat dan ook. Kan luck zijn, maar ik weet het niet.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ben ik de enige die elke maand telefoon krijgt van titan of t me wel bevalt en of ze iets voor me kunnen doen?

Kan ook niet klagen over de software, en de kaarten zijn op titan net zo waardeloos als op party, mansion, fulltilt en weet ik veel welke andere room.... Hoewel de meeste ernstige beats aan mezelf liggen :)

Alleen vandaag, ik heb een 4 of a kind, verlies tegen een straight flush, heb full house koningen over azen en verlies tegen azen over koningen... Maar het toppunt was met een straight flush tegen een royal straight aan lopen.... 8-9 tegen a-k.... Dat geintje kostte me 170 dollar... Heel toevallig kreeg ik daarna telefoon van titan support of alles naar wens was, ik heb achteraf wel een beetje medelijden met die vrouw die mij belde :evil: :evil:

Maar goed, klagen is altijd lekker, maar of switchen van pokerroom helpt? misschien mentaal, anders geloof ik niet echt
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      lol, is maar goed dat Titan me niet belt want ik denk dat de telefoniste per direct ontslag neemt :P

Nee serieus, het zit allemaal tussen de oren, dat weet ik ook wel, maar als je een hoop van die zieke handen achter elkaar krijgt, dan is het al snel de room zn schuld :P

Ik ben op Stars gaan spelen, en Stars is veel fijner, maar niet omdat ik daar betere kaarten krijg, maar omdat ik daar veel meer tafelkeuze heb, en zo veel betere tafels kan vinden. Het is op Stars veeeeel makkelijker om tafels met hoger 30% p/f te vinden dan op Titan, en op de meeste tafels zitten Bigstacks, ik val niet op met mn $2 en word veel gecalled op zon tafel.
      En als er meer dan 1 SSS met mij op tafel zit dan ga ik meteen op zoek naar een betere tafel

Titan is veel te klein voor het aantal spelers op het moment, ik zit voort iedere dag te wachten tot er een tafel vrijkomt, omdat alle tafels een wachtrij van 2+ hebben. In piekuren dan he? Daarnaast zitten de meeste tafels vol met SSSers en das niet goed om SSS te spelen.