PS account

• lentzie
      lentzie
      Bronze
      ik heb een vraagje

ik heb bij pokerstars al een free money account dit bevalt zo, dat ik eigenlijk wel eens wil proberen voor echt geld nu zie ik die quiz. Dat lijkt me heel handig voor een beginkapitaaltje kijken hoe het me bevalt enz. Maar is het dan nog mogelijk om dat geld op pokerstars te krijgen, ik heb alleen free money account en nog geen real money account. Dat was mijn vraag anders moet ik overstappen op een andere site en dat is weer wennen.

alvast bedankt

Marc Lentz

ow sorry ik zie net dat de quiz niet voor pokerstars geld, dit klopt tog. Dan maar proberen op een andere site
  • 1 antwoord
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hiya lentzie

yep , je kan voor je startkapitaal kiezen tussen DEZE rooms. de meeste spelers die hier beginnen kiezen voor PartyPoker omdat daar toch echt wel de meeste visjes zitten.

de beste manier om je extra $100 vrij te spelen en om correct poker te leren is om te beginnen met Short Stack Strategy op NL10.
      wat ik persoonlijk nog een betere manier vind is FIXED LIMIT. hierbij leer je meteen vanaf het begin de matematische grondslaag van poker.

have fun en goed gaan