Taf

• 5 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hiya anunaki,
      ikzelf kan dat niet voor je nagaan, dat zal sharp voor je moeten doen, maar ik denk dat hij nu druk in de weer is met luiers, hapjes voor zijn vrouw en visite.

dat het al bijna een week duurt is erg vervelend. ik heb zelf ook iets van 5 dagen moeten wachten van de week. ik weet zeker dat het eraan komt. je kunt altijd nog een TICKET sturen naar support, klik op : een nieuw ticket aanmaken en vraag het aan support (in het duits of engels). ook voor andere vragen kun je altijd via een ticket bij support terecht.

have fun all en IK WIL KOFFIE ! ! !
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Laat Sharp lekker zijn aandacht op zijn vrouw en koter richten. Ik wacht het weekend nog even af en dan m,aak ik een ticket aan.

Ik doe een bakkie met je mee, hoezeee
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik heb hetzelfde, zit ook al ongeveer een week te wachten, maar ik ben nog lang niet broke dus heb geduld :D . Wachten tot ik het ontvang en pleitte van Titan :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      wat een klachten over Titan.. lol

ik heb het er prima naar mijn zin
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik kan helaas de TAF overboekingen niet nakijken. Het beste kun je inderdaad even een ticket versturen naar afdeling support inclusief de pokerroom met nickname, waarnaar je het gestort wilt hebben.

Het kan zijn dat de reactie trager is, ik begreep zojuist namelijk dat er onderbezetting was door ziekte op de afdeling support.
      Excuses voor het ongemak.