Begint een beetje vervelend te worden

• sjalieb
      sjalieb
      Bronze
      Ben een paar dagen geleden nadat ik eindelijk mijn geld uit ultimate bet kon halen weer gehonnen op pokerstars. Onderandere omdat ik nog een bonus van 50$ wilde vrijspelen.

Zo'n 1600 handen op NL50 met SSS verder, heb ik 50$ verloren. Van mijn BR is nog zo'n 300 dollar over en ik zit te twijfelen tussen beginnen met BSS op laagste limiet, SSS op lager limiet, S&G of gewoon doorgaan en kijken of het beter gaat.

Ik verlies niet zozeer omdat ik slechte handen speel. Maar vooral omdat ik niets hit. Begint een beetje te fustreren.

Wat raden jullie mij aan om te doen
  • 8 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      sss op NL25 om je zelfvertrouwen beetje op te krikken, ligt niet aan jou, is gewoon de schuld van variance :D
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      blackjack werkt het beste!!!
    • sjalieb
      sjalieb
      Bronze
      Pfff vandaag lager niveau gespeeld maar word ook weinig.. ga denk ik maar s&g leren ofzo... ik heb het idee dat ik met SSS allen maar verlies... of heb gewoon een lange downswing want ik kan maar 3% van de handen uberhaupt spelen via de SHC en dan verlies ik nog de helft.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      bij shortstacken moet je echt een bepaalde mindset hebben.

"Ik ram zo lang door tot dat ik winst heb!" Als ik verlies maak speel ik zo lang door tot dat ik winst sta.

Aldus vertrouwen hebben in het systeem.

Ik weet dat dit moeilijk klinkt en dat 50$ down op jouw bankroll hard aankomt maar het kan net zo snel weer omhoog.

Ik vind voor mezelf trouwens dat SSS een conservativer BRM schema nodig heeft. Ik gebruik meestal 50 stacks niet 30.... Voel ik me gewoon beter bij.

SSS werkt dus gewoon echt wel.. je moet gewoon de trotse mindset hebben.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      bij shortstacken moet je echt een bepaalde mindset hebben.

"Ik ram zo lang door tot dat ik winst heb!" Als ik verlies maak speel ik zo lang door tot dat ik winst sta.

Aldus vertrouwen hebben in het systeem.

Ik weet dat dit moeilijk klinkt en dat 50$ down op jouw bankroll hard aankomt maar het kan net zo snel weer omhoog.

Ik vind voor mezelf trouwens dat SSS een conservativer BRM schema nodig heeft. Ik gebruik meestal 50 stacks niet 30.... Voel ik me gewoon beter bij.

SSS werkt dus gewoon echt wel.. je moet gewoon de trotse mindset hebben.
      Inderdaad. gewoon doorgaan en af en toe hier komen klagen over hoeveel pech we wel niet hebben werkt het beste :D .

en ik ben het er ook mee eens dat je beter 50 dan 30 buyins kan hebben. Geeft je een zeker gevoel, en je gaat niet 'bang' spelen.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Bij mij zit het ook nog steeds niet mee, en daarnaast ben ik pas in de fout gegaan op te hoge limits, dus ik ben weer een hele stap terug gemoeten....

Vandaag weer een sessie SSS op 0.01/0.02 gespeeld en $2 dollar verloren uiteindelijk.

Nog 29 euro in mn BR.. 2 dagen geleden 72 :(

Maar ik maar me niet druk, ik ben met 12 euro begonnen :) en ik heb vertrouwen in mezelf. Het moet alleen een beetje mee gaan zitten. Das gewoon lange sessies maken met heel weinig handen spelen :D

Geduld is belangrijk, en vooral NIET te hoge limits gaan spelen. Dan eindig je hetzelfde als ik, en kun je weer gaan grinden :P

LOL terwijl ik dit type krijg ik 44,60 van mn TAF overgeschreven :D . sta weer op 73 eurotjes.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Waar speel jij SSS op 1/2? Dat redt je toch niet met je 20 BB buy-in?

Of heb je een aangepaste SSS gemaakt?

Z.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Volgens mij is het gewoon een plicht om als je net begint even direct 3/4 van je bankroll te verliezen op hogere stakes. Niemand wil luisteren. Altijd maar zo van.. ja maar ging net zo lekker bwaaa blaa blaa...

Het is zo friggin hard om eventjes 10$ te scoren op de lage limieten. Dus tilten is zooo ontzettend slecht als je maar zo weinig BR hebt.