Gratis geld vrijspelen?

• Gert12555
      Gert12555
      Bronze
      Hoi,

Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu gratis 50$ op Mansion ontvangen, hangen hier nu ook voorwaarden aan vast vooraleer dit geld ook effectief kan uitgecasht worden? Let wel, ik ben dit niet van plan, maar ik ga ook niet eindeloos liggen "grinden" om er dan achter te komen dat ik dat geld nooit kan uitcashen. Ik wil wel met een bepaald doel spelen.

Bv. van die 50$ 300$ maken en dan bonusjes vrijspelen op andere sites. Is dit mogelijk?
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je moet 1,000 Mansion Points verzamelen binnen 120 dagen

daarna kun je het cashen wanneer je wilt. Voordat je kan cashen moet je wel eerst een deposit maken. (op de meeste sites is dat minimaal 10$ of 25$ of iets dergelijks).
      maar je kunt dus wanneer je die 1000 mansion points hebt een deposit maken en dan direct alles cashen en overmaken naar n andere site als je dat wilt.
      hiervoor kun je bijvoorbeeld moneybookers
      of netteler gebruiken.

btw: het is misschien beter om niet direct te cashen en op een andere site te depositen, je kunt ook wachten tot je wat meer geld hebt verzameld, zodat je de overige depositbonussen van PS volledig kunt benutten. Maar die keus is uiteindelijk aan jou uiteraard.
    • Gert12555
      Gert12555
      Bronze
      Mansion Points? Is dat die MCP-balance bij "jouw account"?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      jep

groeten