AKs 0.10/0.20 FR

• xordeh
      xordeh
      Bronze
      PokerStars 0.10/0.20 Hold'em (9 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

Preflop: Hero is UTG+1 with , .
      UTG calls, Hero raises, 2 folds, MP3 calls, 4 folds, UTG calls.

Flop: (7.50 SB) , , (3 players)
      UTG checks, Hero bets, MP3 calls, UTG raises, Hero calls, MP3 folds.

Turn: (6.25 BB) (2 players)
      UTG bets, Hero raises, UTG 3-bets, Hero calls.

River: (12.25 BB) (2 players)
      UTG bets, Hero raises, UTG 3-bets, Hero caps, UTG calls.

Final Pot: 20.25 BB

raise turn ok? cap river ok?
  • 5 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      De flop en turn vind ik goed. Hij zou de flop c/r heel goed met een slechtere A kunnen doen en dan haal je met jouw line de meeste value eruit.
      Na zijn turn 3-bet moeten we ons toch wel zorgen gaan maken over two-pair of 44. De river A helpt alleen maar tegen 44, ik zou zijn river bet alleen maar callen.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Acctually river A helpt tegen niks, bij 44 maakt hij zijn boat bij de river aas.

Hij had inderdaad 44 en ik steld hem op Ax.

Eerste dag dak fixed limit speel en al 2 maal AA cracked en eenmaal AK allemaal gerivered :) god i love pokerstars.

greetz,

jeroen
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Umm, je hebt natuurlijk gelijk. Ik dacht op een of andere manier dat we een FH A over 4 hadden... ???? :rolleyes: ???? :D
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou flop 3-betten met nog een speler achter ons, en dan op de turn bet/calldown doen.
      ik zou de river niet meer raisen.

als hij capt op de flop, doe ik gewoon calldown.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Flop 3-bet.

De andere speler moet weg, en dat zo vroeg als mogelijk. Het bestaan geen draws, die hier de 3-bet van ons profitabel kunnen betalen (flush, oesd), anders is jouw line een optie.

Turn Bet/Call of Raise/Call.

Als hij de Turn c/r spelt downcall. Als hij de Flop capped en de Turn bet ga ik de Turn nog een keer raisen. Tegen een heel pasiefe speler, misschien alleen Call. Maar ons heeft alleen een set of AT, A4 beat. Tegen een 3-bet gewoon downcall.

River Call.

Tegen zoveel agressie heb je hier alleen een call, tenzij hij een Maniac is, maar dan cap ik ook de Turn.

De Rivercard veranderd niets, een K zal ik nog een keer raisen tegen AT, A4. Maar hij heeft tenminste twopair en (bijna ;) ) zeker niet T4. Als er meer waarschijnlijke combinaties voor two-pairs zonder een A bestaan, kan jij het raisen (dus JT, QJ, 98, etc.), maar het is nog altijd close, omdat hij dan vaak c/c spelt.

Als hij onsere Turnraise/-bet alleen gecalled heeft en hier donked, is het een Raise tegen een weake A.