Taf

• helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Hallo,

Ik dee mee aan TAF, maar nu probeert de F in te loggen, en dan zegt iej, dat het account is geblokkerd, en dan probeert ie een nieuwe te maken, en dan zegt ie dat het emailadres niet mag. Beetje raar allemaal. Kan dit verholpen worden?

accountnaam was "schepo"
  • 3 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi helemaalnicks,

De account van je vriend "Schepo" is gedeblokkeerd. Ik moest echter wel nog aangeven dat hij nog een pokerroom moet kiezen waar hij zijn $50 wil ontvangen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi helemaalnicks,

bestaande account proberen te koppelen. Is een heel oud account met 50$ derop van ergens anders denk ik.

Ik heb vandaag doorgekregen dat er bericht van Titan is gekomen dat er de afgelopen 30 dagen nog op is gespeeld.
      Het advies van support: 30 dagen niet spelen op Titan Poker en dan vervolgens weer een verzoek doen om je account te laten koppelen aan PokerStrategy.

Zoals je al in een andere post hebt kunnen lezen is het zeker de moeite waard! ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      1. Dat is mooi. Ik zal em vertellen dat het gelukt is. Wij hadden het vermoeden dat het niet gelukt was omdat hij de quiz bij mij thuis gemaakt had.

2. Ok dat kan wel, gaat dan nu in...