Titan

• minosd
      minosd
      Bronze
      Aan een vriendelijke moderator :) ,
      Ik heb mijn titan account 2 weken geleden geopend, Die quiz heb ik 3 dagen geleden gedaan, is het normaal dat ik nog geen 50$ heb geregen of moet ik langer wachten, een paar maten van mij hadden het na 1 dag
      mvg, minosd!
  • 7 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door minosd
      Ik heb mijn titan account 2 weken geleden geopend, Die quiz heb ik 3 dagen geleden gedaan, is het normaal dat ik nog geen 50$ heb geregen of moet ik langer wachten, een paar maten van mij hadden het na 1 dag
      mvg, minosd!
      Er klopt (volgens mij ) iets niet in de volgorde. Nadat ik de quiz had gedaan, moest ik pas een pokerroom uitkiezen, en installeren via de aangeboden link. Daarbij moest ik dan een bonuscode invoeren.....

Normaal gesproken, staat er binnen 48 uur op. Dus in die zin is het niet normaal. Maar gebeurt het vaker dat mensen een hun $50 niet krijgen binnen die tijd, JA.... Dus in die zin is het vrij normaal ;) )))

Iedereen heeft z'n geld wel gekregen btw. Dus no worries, neem de tijd om de artikelen nog een keer door te lezen ( nog eens, nog eens en nog eens ;) ) ..... Dus ff geduld nog, i guesszzz :D

Ps. ik ben geen moderator, maar ook ik moet aan mijn posts komen :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Wanneer jij de quiz gedaan hebt nadat je bij Titan bent gekomen, kun je volgens mij niet bij Titan die $ 50 krijgen. DIe krijg je namelijk als bonus voor het openen van de accoutn VIA Pokerstrategy.

Het ziet er naar uit dat je die bonus dus bij een andere aangesloten site zult moeten opvragen. Maar wacht even op de reactie van Boschman of Sharp.

Misschien kan er via de helpdesk van Titan nog wat worden geregeld?

Suc6

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Minosd,

Het kan dat je eerder de pokerroom hebt gedownload, voordat je bent geslaagd voor de quiz.

Wat wel belangrijk is dat je Titan hebt gedownload via PokerStrategy en de bonuscode "PS150" hebt gebruikt.

Wanneer dat het geval is zul je de gratis $50 gewoon ontvangen. Het kan inderdaad dat het wat langer duurt, ik begreep zojuist dat er wat zieken zijn bij de afdeling support.

Heb je Titan niet via ons gedownload en de bonuscode niet gebruikt, dan kun je ook niet de gratis $50 ontvangen en zul je hiervoor een andere pokerroom moeten kiezen. Lees dan van tevoren even goed de instructie door.

Alvast succes aan de tafels!
    • minosd
      minosd
      Bronze
      Hey sharp,
      Ik heb titan niet via pokerstrategy gedownload, maar ik heb wel de codes ps150 gebruikt en daarna heb ik men TTR code ingevuld en er staat dat mijn aanvraag in behandeling is, normaal gezien moet alles dus lukken, hopelijk na het week-end!
      mvg
      minosd
    • minosd
      minosd
      Bronze
      Hey,
      Ik ben nu toch al een kleine week aan het wachten op die 50$, miss loont het om de titan software van men pc te gooien en het opnieuw te installeren via de pokerstrategy site, miss moet ik ook een nieuwe account openen op pokerstrategy, zodat ik de quiz opnieuw kan doen?
      alvast bedankt!
      minosd
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door minosd
      mvg, minosd!
      Ik moest 2 weken wachten...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Minosd,

Ik zou voor de zekerheid even een ticket sturen naar de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket".

Leg dan je situatie in het Engels even uit, inclusief je accountgegegevens van Titan. Dan kunnen zijn voor je nakijken wat de status is. Het kan zijn dat het antwoord wat langer op zich laat wachten vanwege ziekte. Zie het nieuws.