Pokerstar's Sunday 100 grand garanteed, starting@21.30 dutchtime op 19/1!!

• roycus
      roycus
      Bronze
      Zoals gezegd een reminder om je in te schrijven :D Wees er snel bij, want de laatste weken zit die altijd vol!

Mischien dat als je mee doet, je dat hier ff kan aangeven. Dan probeer ik zo nu en dan ff een tussenstand te geven, over hoe de PS-leden het doen enzo.......

Uiteraard verwachten we wel dat als je iets mee maakt in het toernooi, je hier ff een klein verslagje doet +'

Succes voor diegene die meedoen!!!!!
  • 8 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Misschien kun je ook eens posten wanneer er weer eens een goede freeroll op pokerstars is? Ik kom er weinig meer omdat ik geen zin heb om te storten...

Ben benieuwd!

Z.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Soms als ik me heel erg verveel speel ik wel eens zo'n Razz/omaha hi/lo freeroll ofzo, die zijn wel grappig als je eens iets anders wil. Voor de rest zijn er weinig goede freerolls.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Inderdaad helaas weinig mooie freerolls op pokerstars. Ik denk dat we misschien Noah Boeken moeten aansporen tot meer leuke acties voor de dutch ppls op pokerstars.
      Nb. er waren dus leuke freerolls voor de dutch, onder naam van Meneer Boeken. Maar die zijn er niet meer :evil:

Wat over blijft zijn die Hubble freerolls. Doen meestal 12000 mensen mee, en de eerste 99 hebben prijs. De prijs is een ticket voor een $2000 freeroll. Hoe het daar gaat weet ik niet, zover is het bij mij nog nooit gekomen :rolleyes:
      Wel weet ik dat je onbeperkt tickets kan halen, en dat jezelf bepaalt wanneer je hem gebruikt. Je moet je zelf dus inschrijven voor de weekly round 2. De weekly round 2 is volgens mij, een keer op zaterdag en 1 op zondag........... :D
      Het was altijd zo dat iedereen zich kon inschrijven, of dat nog zo is, of dat je nu een first deposite moet maken, weet ik helaas niet :(

Voor de duitsers daar integen,......maar dat is weer een ander verhaal :tongue:
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Is het idee dat ik een thread voor dit toernooi open en de bekende Stars nicknames iedere keer bijwerk? Er zijn een aantal spelers die hem spelen vanavond. Sowieso ikzelf, Boschman met 3 maten, dus dan komen we al een eind.

Laat maar even weten.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Wilde eigenlijk ook meedoen, maar het lukt momenteel blijkbaar niet om via moneybookers geld op pokerstars te zetten :(
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      dat is idd wat men een idee noemt ja :D
      Van Dale
      idee1 (het; ideeën)
      1 gedachte
      2 plan

;)
      ik zou het wel leuk vinden, kan ik desnoods als ik me verveel ff raile :)

groeten
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hmm had nog nooit in de tourney lobby van Stars gekeken.... zeer intressante toernooinen met zieke prijzen daar. Ga ik zeker veel gebruik van maken in de toekomst :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi,

Is het idee dat ik een thread voor dit toernooi open en de bekende Stars nicknames iedere keer bijwerk? Er zijn een aantal spelers die hem spelen vanavond. Sowieso ikzelf, Boschman met 3 maten, dus dan komen we al een eind.

Laat maar even weten.
      Yep, dat was ook mijn idee ;) Ik laat hem aan jou over Chief :D Hetzelfde idee als die freeroll toch??
      Aight do your thing!!!! :)

Ik ga voor een plek bij de eerste 100!!! :D