vraag over SSS en BRM

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo,

Even een vraagje over SSS en BRM... Het volgende kon ik zo snel niet vinden in de artikelen;
      Wanneer je SSS redelijk onder de knie hebt en je wilt multi tablen, wat is het maximum dat je in totaal aan al die tafels kan inkopen volgens een goed BRM?

Groeten,
      Leo
  • 12 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik denk dat, dat niet zoveel uitmaakt. Zolang je het goed bij kan houden allemaal, immers je speelt op de juiste limit. Alleen je speelt nu meer handen per uur ;)

Tip: zorg wel dat je de SSS goed in je kop hebt zitten, het kan soms ineens hectisch worden :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Hoj leo,

Even over jou vraag.
      Het maakt niet veel uit wat je inkoopt want je houdt je aan de SSS. Voor beginners 0,05/0,10 met 2$ buy in. Waar het om draait met multitabelen, is het aantal tafels wat je gaat spelen. Met hoeveel tafels maak je per uur het meeste winst. Wanneer je bijvoorbeeld bij 1 tafel 4bb per uur winst had, en met 4 tafels 7bb per uur winst, zou ik voor 4 tafels kiezen. Maar wanneer blijkt dat je bij 8 tafels maar 6bb per uur winst maakt, zou ik niet op 6 tafels gaan spelen. Verlies je al gauw 1 bb per uur.

1 tip: Probeer niet gelijk 8 tafels tegelijk, begin eens met 2, wanneer dit goed gaat, probeer je er 3 en ga zo maar door.

2 tip: Hou je daadwerkelijk aan je BRM en ga niet broke(zou natuurlijk zonde zijn)

Hopende je zo goed geinformeerd te hebben

M.v.g.
      Danny
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Alrighty, thnx...

Stel nou, dat je bijvoorbeeld met je hele BR aan allemaal tafels gaat zitten, dan is het vrij lastig om te rebuyen ;)
      Gewoon een hypothetisch verhaal die in een dronken bui bij me op kwam ;)

Goed weekend!
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      dan zit je of aan te veel tafels of hou je je niet aan bankrollmanagement :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ach ja... "hypothetisch" he :p
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Als je je hele bankroll aan het multitabelen bent, dan speel je niet volgens de SSS strategie. Want dan speel je met minimaal 30!!!! tafels. En dat is lastig bij te houden :)

M.v.g.
      Danny
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Tnx Danny,

I know.

Je weet toch, soms, met wat biertjes op, ben je wat te dapper ;)

Anyway, hf met Orlando :D

Groeten!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wat heeft Orlando hier mee te maken? :P

30 tafels kan wel, maar dan denk ik niet dat je nog een beginner bent :)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Nee, niks... was een vorm van felicitatie die miscchien niet helemaal goed overkwam... :)

Wat ik op doelde met die tafels is dat ik één of ander hersenspinsel had en me daar ff wat over afvroeg :p

edit: Biertje?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Waarschijnlijk omdat onze namen zo op elkaar lijken,
      Sharp en Shark :D , 30 tafels spelen is zelfs voor de pro's niet echt gemakkelijk. 30 tafels god damn, ik moet er niet aan denken :D .
      Ik hou het liever bij 6 tot 12 tafels :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      HAHA, dat meen je!
      Ik haal gewoon twee mensen door elkaar...
      Time for bed i guess ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      sharkking is ook beswel een baas he, maakt het allemaal weer ietwat verwarrender.