Nieuw bij internet pokeren

• Paulooo
      Paulooo
      Bronze
      Net begonnen met internet pokeren heb het 1 keer bij party poker gedaan, maar ging niet zo goed. Nu heb ik dankzij een actie hier 50$ gekregen op mansion poker(dankjewel nog daarvoor!!) en heb vandaag daar alweer 40$ winst van gemaakt... Maar alleen met tournooitjes, want met cash games ben ik niet zo goed. Ik sta altijd open voor tips, zeker aangezien ik nog een beginner ben, dus als iemand nog een tip voor me heeft...
      ik hoop dat ik hier een leuke tijd heb

groet,

paulo
  • 3 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      lees de artikelen over sss en pas deze toe gecombineerd met goed bankrollmanagement!
      groeten
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Paulooo
      Net begonnen met internet pokeren heb het 1 keer bij party poker gedaan, maar ging niet zo goed. Nu heb ik dankzij een actie hier 50$ gekregen op mansion poker(dankjewel nog daarvoor!!) en heb vandaag daar alweer 40$ winst van gemaakt... Maar alleen met tournooitjes, want met cash games ben ik niet zo goed. Ik sta altijd open voor tips, zeker aangezien ik nog een beginner ben, dus als iemand nog een tip voor me heeft...
      ik hoop dat ik hier een leuke tijd heb

groet,

paulo
      Inderdaad, zeker deze artikelen lezen, en mist je succesvol wil zijn, SSS toepassen om je BR op te krikken ........

http://www.pokerstrategy.com/nl/strategy/
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      whoi paulooo, welkom op pokerstrategy,

mooi dat je al wat winst te pakken hebt!
      mag ik vragen wat je gespeeld hebt? je schreef dat je tournooien gespeeld hebt. het gevaar van met weinig geld beginnen is dat je er snel door heen gaat :D . en daar heb je vast geen zin in...

we raden nieuwe spelers dan ook aan om te beginnen met Short Stack Strategy. SSS dus. kijk maar eens in de STRATEGIE SECTIE hoe het allemaal werkt. op deze manier leer je meteen goed pokeren en bouw jij je bankroll op, om later de betere tournooien te kunnen spelen. de meeste beginners tournooien zitten vaak vol met de grootst mogelijke donks die je met een slechte hand callen en geluk kunnen hebben. je kan beter iets duurdere tournooien spelen want dan ben je al voorbij de donk fase (uiteraard kan je daar ook een volbloed idioot tegenkomen :evil: )

kijk ook HIER even naar wat Pokerstrategy jou allemaal kan bieden.

dus welkom en laat wat van je horen.