Je hebt van die dagen!!

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Toernooien lopen kut, tig keer tegen azen en koningen op gelopen.
      Ga je even nl 100 cashgamen. Big stack. Fantastisch.
      Wauw pre flop azen op de button. Re raise voor mij(kassa!!)
      Ik re raise hem,
      Hij re raised mij(kassa!)
      All in(jackpot)
      Hij callt(miljonair:D )

Flop K-3-3
      Turn 4
      River 5

Ik AA
      Villian KK

Woei 100$ weer eens pleiten :D

M.v.g.
      Danny
  • 7 antwoorden
    • Legzie
      Legzie
      Bronze
      Soms zit het echt niet mee, ik heb momenteel net tegenovergestelde, net men 2 laatste Sit&Go's gewonnen, vaak met luck die ik zelf niet snap, maar ik ga even niet klagen. kan wel een beetje geluk gebruiken :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Achja en zoals een ''goede'' speler betaamd, zelfs met deze bad beats en al dat gekut, nog steeds 43€ winst staan over deze dag :)
      Ik love the donkeys op deze limit van Titan. Op pokerstars was dat wel degelijk anders qua fishies :D

m.v.g.
      Danny
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ach, ik ben nog steeds blij met m'n $ 1,85 die ik vandaag verdiende.....

Wacht maar tot ik groter gegroeid ben :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Z.
    • Hanske333
      Hanske333
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

Ik love the donkeys op deze limit van Titan. Op pokerstars was dat wel degelijk anders qua fishies :D

m.v.g.
      Danny
      als ge uw hengeltje wilt uitslaan, kunt ge best naar partypoker komen, niet te geloven wat voor gekken daar allemaal zit...
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Ja ik had gister ook zo'n dag.. 's middags ging het echt klote (-40$).. en 'savonds ff een 2-tafel toernooitje 5.50$ buy-in die ik won.. mooi me verlies weggespeelt van die middag:)

Nu maar even kijken of ik vandaag nog wat verdien!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      lol... ik voeg me toe aan de lijst... Na 20 dagen een goede BRM te hebben volgehouden ben ik gister de fout in gegaan :( En dat kost me meteen mn halve bankroll

Na 2 toernooien van $11 en een toernooi van $5 (waar ik de eerste hand die wordt gespeeld met 2 pair tegen trips zit)

Toen ging ik maar ff bigstacken op NL5... ging niet lekker, ging 2 tafels bigstacken op 10NL. 2e hand KK..... villian AA.... $20 kwijt. Toen toch maar gaan slapen. (moet je ook niet snachts om 3 uur nog aan beginnen :P )

sta nu weer op $54 :( de helft van mn BR weg..... Maar geen paniek! vandaag weer terug naar de kleinste tafels en gewoon weer ervaring op doen. En nog steeds w88 op TAF dus kan nog vooruit...

Wederom mn kop gestoten en mn lesje weer geleerd :D Maar deze keer niet helemaal blut gegaan, dus vooruitgang!
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      O/,

Ik ga nooit broke :D
      Heb zoals de sss strategie zegt, altijd 30 buy ins bij de hand, dus van broke gaan zal het weinig komen :D
      Of ik moet natuurlijk op alle tafels pech hebben.
      Heb btw vandaag alweer 2 keer met AA verloren van welgeteld 8-5 :D en QJ :D