punten van partypoker

• nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      1 punt van hun is toch 1 punt voor pokerstrategy, toch? Ik heb er eigenlijk geen rekening mee gehouden de laatste weken maar volgens mij heb ik een achterstand. In mijn account in partypoker sta ik op 500+ sinds vorige week, maar op pokerstrategy blijft mijn account op 380 staan...

Of is er toch iets anders aan de hand? Voor sommige targets te halen had ik mijn puntenaantal gehaald op partypoker, maar toen ik mij wou registreren voor de desbetreffende toernooien kreeg ik een melding dat ik niet voldoende punten had verzameld! Heel vreemd...

Iemand een antwoord hierop of gelijkaardige gebeurtenissen meegemaakt?

Groeten Tom
  • 4 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik weet gewoon dat 1 basic party point ( dus niet met die multiplier van je Queens, Kings of aces statut op party) 1,25 strategy points is.

en ja het duurt nogal lang van partypoker om zijn punten te geven aan ps zodat ze deze kunnen updaten
    • nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      Dus maw kan dit nefast zijn voor de wedstrijd die start eind januari voor de verjaardag van pokerstrategy? Ik had een bepaald aantal punten vooropgesteld per week, maar als die dan niet tijdig worden verwerkt in de top-lijst, kan dit aardig tegenvallen, of niet?
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ben eigenlijk zeker van niet. ze zullen die punten per week wel krijgen en zo misschien met wat vertraging die punten updaten. voor die wedstrijd zal je wel al je punten krijgen die je toebehoren.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Henne heeft het al keurig aangegeven. Het betreft Basic Party Points en ze tellen gewoon mee voor alle promoties. Wel wordt Party Poker normaal gesproken 1x per week geupdate. Mocht er vertraging zijn, dan zal er gewacht worden op deze lijsten.