titan points & status

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hey dudes,

Ik heb afgelopen tijd mega veel titan points verdiend door middel van shortstacken op hogere limieten. (50 en 100nl). 5100 in totaal ofzo. Ze zeggen dat ik volgende maand dat silverstatus krijg ofzo.

Wanneer kun je titanpoints uitcashen en weet iemand hoeveel $/punt je krijgt???
  • 17 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Cashing out Titan Points is currently not allowed.

Dat staat er bij mij op titan?
      Dus weet niet precies wat jij bedoeld?

M.v.g.
      Danny
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Dat zou ik ook wel willen weten.. bij mij staat precies het zelfde
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      helaas heeft titan nog niks leuks bedacht voor onze titan points. geen store, geen inruilen tegen geld, nakkes nada niks.
      het enige wat je ermee kan ik een tournooitje spelen met je points. staat ergens in de tournooienlijst onder points.

met iedere status die je omhoog gaat krijg je een maandelijkse beloning. in de VIP CLUB kan je zien hoeveel je krijgt per maand. is niet zoveel.

gewoon je titanpoints bewaren en wachten totdat ze eens iets leuks bedenken.

have fun all en misschien kunnen we met zijn allen een keer ons inschrijven in zo'n toernooi.
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      gaan we dat maar doen he
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik vermoed dat het niet lang zal duren alvorens ze meer opties gaan geven voor je points. Een andere pokerroom op dit netwerk biedt al aan dat je de points kunt laten cashen (1000 points voor $1). Tevens kun je daar ook inkopen voor leuke SnG's met 1 seat voor een interessant toernooi.

Nog even geduld zou ik zeggen.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      1000 points voor 1$, zijn ze wel helemaal gestoord :o
      Dan kun je nog beter de punten laten staan.
      Op pokerstars kun je je punten nog een keer in een store kwijt :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ja, is op zich niet zo heel veel, maar wanneer je dit optelt bij bonussen dan kan het nog interessant zijn. Wanneer je wat hoger speelt, zit je zo aan die 100.000 points.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      100.000 points :|
      Hoe the hell moet je daar aan komen, ik heb er nu 8000 :D
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ja dat is gewoon troepzooi... Ik denk dat ik nog ff platina wordt en alle artikels/video's ga kijken en dan weer weg van titan. Dat eeuwige gewacht op de tafels is zuur. Layout faalt ook en tafeltje is irritant.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Op pokerstars kun je je punten nog een keer in een store kwijt smile

Zou ik niet doen als ik jou was! Alleen maar een tip hoor. Maar als je inkoopt voor sunday million met je punten, en je unregistered, dan krijg je et inschrijfgeld in toernamentdollars, datis, je moet die dollars inzetten voor toernooien/s&g's. Als je die nooit speelt, dan kun je ze wel aan mij verpatsen voor echte dollars. Op die manier krijg je voor 64 FPP 1$, en als je dat omrekent zou de PS3 bijvoorbeeld 645$ kosten, wat natuurlijk veel te veel is. Ook zou ik de milestonebonussen vanaf supernova allemaal kopen, want dat zijn ook goede deals. Als je gaat vragen of je het zeker weet? Jup, ik heb het ook in deze woorden aan support gevraagd, en zei zeiden, jup klopt :D .

Wanneer je wat hoger speelt, zit je zo aan die 100.000 points.

Das dus bijna 1000 euro, beetje zonde om een tv te kopen van duizend euro toch? Ik ben niet zo goed op de hoogte, maar volgens mij zijn die in de winkel wel ietsje tjieper.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Op pokerstars kun je je punten nog een keer in een store kwijt smile

Zou ik niet doen als ik jou was! Alleen maar een tip hoor. Maar als je inkoopt voor sunday million met je punten, en je unregistered, dan krijg je et inschrijfgeld in toernamentdollars, datis, je moet die dollars inzetten voor toernooien/s&g's. Als je die nooit speelt, dan kun je ze wel aan mij verpatsen voor echte dollars. Op die manier krijg je voor 64 FPP 1$, en als je dat omrekent zou de PS3 bijvoorbeeld 645$ kosten, wat natuurlijk veel te veel is. Ook zou ik de milestonebonussen vanaf supernova allemaal kopen, want dat zijn ook goede deals. Als je gaat vragen of je het zeker weet? Jup, ik heb het ook in deze woorden aan support gevraagd, en zei zeiden, jup klopt :D .

Wanneer je wat hoger speelt, zit je zo aan die 100.000 points.

Das dus bijna 1000 euro, beetje zonde om een tv te kopen van duizend euro toch? Ik ben niet zo goed op de hoogte, maar volgens mij zijn die in de winkel wel ietsje tjieper.
      maar hoe doe ik dat?? en hoeveel fpp's is needed? En welke status heb je dan nodig??
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      maar hoe doe ik dat??

gewoon, inkopen op dat toernooi met punten. Dan naar het toernooi. Druk unregister, akkoord, en je hebt je centen.

en hoeveel fpp's is needed?

13.500 punten voor 62.8 punten/dollar, of 33.000 punten voor 62.26 punten/dollar.

En welke status heb je dan nodig??

voor die van 13.500 punten heb je silver nodig (dat heb je zo), en voor die ander gold.

Als je van je punten af wil, dan koop ik ze van je voor 1$ per 64 punten.

Ik heb nu ong. 13k punten, dus ik ga binnekort pas voort eerst testen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      En omdat alles vanuit US komt moet je vanaf een bepaald bedrag nog invoerrechten betalen wat het nog duurder maakt.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      En omdat alles vanuit US komt moet je vanaf een bepaald bedrag nog invoerrechten betalen wat het nog duurder maakt.
      oh, over de spullen bedoel je, Ja, psies, geld kun je lekker sluizen, werkt met een plasma van 2k euro niet he ;)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      hahaha :D
      hoe werkt dat verkopen van tourney dollars dan?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      kan met de pokerstars software zelf
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      vetjes :)