titan cash tafels verlaten

• dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Hoi,

Ik vroeg me af of ik de enige was met dit probleem.

Om de zoveel tijd als ik een tafel verlaat, dan krijg ik het geld niet teruggestort op mijn rekening. Dan log ik uit, log ik opnieuw in, krijg je je geld nog niet, online support raadplegen, passen ze wat aan en dan opnieuw inloggen, en daar heb je je geld.

Ik vind dit wel gruwelijk irritant van titan (Ipoker), want zeker als je even lekker zit te multitablen dan moet je constant opletten dat je je geld krijgt als je tafels afsluit.

Nou neem ik een aantal maatregelen om dit te verminderen, nl 1 hand uitzitten voordat ik de tafel verlaat, 1 tafel tegelijk afsluiten enz enz, maar het is toch te belachelijk voor woorden dat die software zo slecht werkt? Hebben jullie hier ook zo'n last van?
  • 7 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Weet je hoe dit komt?

Dit heb ik ook, maar dat komt omdat de hand van de tafel die ik verliet nog niet afgelopen is. En wanneer dat wel gebeurd, komt het geld er op te staan
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      ja meestal moet ik ook een paar minuten wachten voordat mijn bankroll weer 'correct' is op Titanpoker.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik kijk meestal even bij mijn account en dan is het ineens bijgewerkt

Z.
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Ja heb ik ook, ze nemen de tijd zeg maar
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Weet je hoe dit komt? Dit heb ik ook, maar dat komt omdat de hand van de tafel die ik verliet nog niet afgelopen is. En wanneer dat wel gebeurd, komt het geld er op te staan

ja, dat heb ik ook wel eens, maar daar heb ik niet zo'n last van. Maar het
      probleem wat ik bijvoorbeeld gisteravond weer had is dat het na 5 min. nog niet bijgeschreven is (en ik zie op cashtables niet vaak handen die langer dan 5 min duren :) )

en dan moet je nog minstens 5 min wachten tot je geholpen word door de online support....
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      als je rechtsonder in de lobby op account klikt krijg je een popup die een stuk sneller je account bij werkt. daar duurt het max een minuutje.
      je account in de lobby is idd erg....erg traag

tis zelfs zo dat eerst je geld van de verlate tafel van je totaal word afgetrokken. kging een keertje op 4 tafels gelijktijdig weg en ik kijk naar mijn account en dacht: SNOT ik heb toch gewonnen ! ! ! hoe kanhet nu minder zijn dan waar ik mee begon.
      titan is niet mijn lievelingssoftware maar de spelers zijn er wel leuk.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door boschman123
      als je rechtsonder in de lobby op account klikt krijg je een popup die een stuk sneller je account bij werkt. daar duurt het max een minuutje.
      je account in de lobby is idd erg....erg traag

tis zelfs zo dat eerst je geld van de verlate tafel van je totaal word afgetrokken. kging een keertje op 4 tafels gelijktijdig weg en ik kijk naar mijn account en dacht: SNOT ik heb toch gewonnen ! ! ! hoe kanhet nu minder zijn dan waar ik mee begon.
      titan is niet mijn lievelingssoftware maar de spelers zijn er wel leuk.
      Ook dat trucje is bekend, maar werkt ook niet altijd. Ach jah, ik leer er wel mee leven, goed opletten gewoon maar he...