Voorbeeldje

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Voorbeeldje van het soort handen waarmee ik gewoon al een week lang blijf verliezen.... niet leuk meer

Titan Poker Bird Rock 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Daishochris ($4.38)
      SB lylylyly ($1.82)
      BB DavidDutch ($2.29)
      UTG nardek ($4.37)
      UTG+1 nightmare13 ($4.45)
      MP BESTAAxD ($4.43)
      MP Foodspoon ($5.58)
      CO-1 Claus411 ($4.88)
      CO HelgeSL ($4.93)

Preflop: DavidDutch is in the BB with 6:heart: 6:spade:
      1 fold, nightmare13 calls 0.04, BESTAAxD calls 0.04, 1 fold, Claus411 calls 0.04, HelgeSL calls 0.04, Daishochris calls 0.04, lylylyly calls 0.02, DavidDutch checks.

Flop (0.28) A:diamond: A:spade: 6:diamond:
      lylylyly checks, DavidDutch checks, nightmare13 checks, BESTAAxD bets 0.04, 4 folds, DavidDutch calls 0.04, nightmare13 raises to 0.12, BESTAAxD raises to 0.30, DavidDutch raises to 0.80, nightmare13 calls 0.72, BESTAAxD raises to 1, DavidDutch moves all-in for 1.41, nightmare13 calls 1.41, BESTAAxD calls 0.91.

Turn (7.03) 8:heart:
      nightmare13 checks, BESTAAxD checks.

River (7.03) 8:spade:
      nightmare13 moves all-in for 2.16, BESTAAxD moves all-in for 2.14

BESTAAxD shows 9:diamond: A:heart:
      DavidDutch shows 6:heart: 6:spade:
      nightmare13 shows A:club: Q:diamond:

BESTAAxD wins 5.665 with A fullhouse, Ace's and Eight's

nightmare13 wins 5.665 with A fullhouse, Ace's and Eight's

Ik ga hier met de sterkste hand erin, en kom er als enigste verliezer uit.........
  • 8 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dat zijn idd handen waar je van kunt verwachten dat je ze op een gegeven moment verliest.
      Ze hoeven hun kicker maar te hitten, of ze hebben een paartje op tafel nodig(gebeurt ook best vaak.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      kicker had ik mee kunnen leven..... 2x 2 outers in een 3 way pot waar ik als beste inga vind ik wel de druppel die de emmer doet overlopen.

Zelfs als ik meteen all in was gegaan hadden ze waarschijnlijk gedacht dat ik ook een A had :P whahaha

Ik kan gewoon niks winnen op het moment, lol, heb al 2 dagen heel weinig gespeeld, nu stop ik er maar weer mee :( Kaarten moeten toch ooit weer mijn kant op komen blijf ik maar denken.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik zie 0 2 outers. die eerste 8 was een 46outer, aangezien any kaart daar goed is, behalve de 6, de river is een 9 outer, het gepairde bord of een van beide kickers is goed. Niet zo sick dit hoor. Net weer ff AA vs AK 99 vs 44 en JJ vs 10 10 en A K vs KQ verlore, in een set van 8 s&g's, en ook nog 20$ winst gemaakt (had dus gewoon meer dan 100 moeten zijn).
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      sorry proffesor

ik bedoel dat er 2 mensen een runner runner krijgen voor hun full house..... en mij met de kleinste full house laat zitten
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      dat is frustrerend. Btw je had met grotere buy in moeten zitten daar.

Ik zou als ik jouw was echt weer NORMAAL gaan shortstacken op een hoger limiet als 10NL. 2$ buy ins.

Je zorgt er voor dat je minder reveresed implied odds hebt. Serieus badbeats zijn veel makkelijker te accepteren. Ik speel zelf nu ook weer wat SSS want ik heb ook geen zin in BSS op het moment. SSS gaat heel lekker op het moment.!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Ik zou als ik jouw was echt weer NORMAAL gaan shortstacken op een hoger limiet als 10NL. 2$ buy ins.

Je zorgt er voor dat je minder reveresed implied odds hebt. Serieus badbeats zijn veel makkelijker te accepteren. Ik speel zelf nu ook weer wat SSS want ik heb ook geen zin in BSS op het moment. SSS gaat heel lekker op het moment.!

ben gister toch weer boven $100 gekomen dus ga ik nu weer naar 10NL
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Las ik laatst niet dat je daar echt een enorme hekel aan hebt? :tongue:
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      het is vreselijk om shorties aan tafel te hebben maar het is heel grappig om zelf te doen

>=D

muhuhahahaha!!! (evil laugh)