wat verdienen jullie aan mij?

• 5 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi niekniek, welkom op de nederlandse afdeling van Pokerstrategy!

Ik wil je vraag even omdraaien, wat verdien jij aan Pokerstrategy?

Je krijgt hier een mooi startkapitaal en een hele, heeele, goede pokeropleiding.
      Pokerstrategy biedt tientallen goede artikelen aan over de vele aspecten van het spel, verschillende strategien, instructieve video's, live coaching en het allerbelangrijkste, een forum waarop jij al je vragen kwijt kunt.

Op het forum kan jij al je vragen en opmerkingen posten. Heb je problemen met een gespeelde hand? post hem dan en niet alleen de medewerkers van Pokerstrategy maar veel van de leden kijken ernaar en geven hun opmerkingen en advies. Hier zal je nooit belachelijk gemaakt worden omdat je een hand minder correct gespeeld zou hebben. Domme vragen zijn er niet.

Het is juist in het belang van Pokerstrategy dat jij een goede speler word!
      Kijk HIER maar eens als je wilt weten hoe de samenwerking tussen Pokerstrategy en haar leden verloopt.

Ik wens je veel succes en veel plezier met je pokercarriere!

have fun all en tip 5 van vandaag is: houd je aan je bankrollmanagement
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi niekniek,

Ook welkom bij PokerStrategy! Boschman123 heeft al de voordelen uitgelegd, ik wil alleen nog even adviseren om DIT artikel door te lezen.

Verder wens ik je veel succes aan de tafels!
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik vraag me ook wel af hoeveel percentage jullie van de rake ontvangen.
      Niet omdat ik ook maar in één manier jullie van iets verdenk, ik vind gewoon de marketingstrategie en management setup interessant :D

Er zijn geen nadelen voor ons aan PokerStrategy, dat weet ik ook ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik gok iets van 30-35% en wat minder op pokerstars/Full tilt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Precieze percentages kan ik je niet vertellen. Dit onder andere omdat ik deze zelf ook niet weet. Daarbij denk ik niet dat PS het me in dank zou afnemen als ik deze cijfers zou publiceren. :D
      Ik neem aan dat jullie dit ook wel snappen. ;)