Online games

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Spelen/speelden er hier mensen online games? Vooral FPS ofzo. Zelf heb ik veel Call of Duty gespeeld, ben laatste tijd beetje mee gestopt.

Enige wat ik eigenlijk nog regelmatig speel is Kartrider :D , geniaal speel, beetje zoiets als Mariokart: http://kart.nexon.net

En als je over WoW wilt praten maak je maar eigen topic :evil:
  • 34 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      En als je over WoW wilt praten maak je maar eigen topic :evil:
      lol, ik speel Backgammon!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Kan je ook geld mee verdienen toch? Paar bekende pokerspelers deden dat eerst.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      http://www.kongregate.com/games/FliplineStudios/papas-pizzeria

:D

en ik speel lowllimit horse af en toe, ter ontspanning. En w8en op GTA4 natuurlijk.
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ik speel sinds gister weer af en toe Counter-Strike ( mn bad beats van me afschieten :P )
      Maar ben momenteel niet meer zoveel aan de pc...
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Begonnen met de 1ste Command & conquer online. Zo'n beetje de hele C&C serie gespeeld t/m Generals (+de uitbreiding Zero Hour)....
      FPS is bij mij begonnen met MOHAA (Medail of honour), fantastisch!!! En daarna inderdaad ook begonnen met COD (call of duty), de uitbreiding United Offensive en nog ff-tjes COD2 gespeeld......
      WOW was toen al reeds in mijn leven verschenen, en dat spel laat weinig ruimte over voor andere dingen ;)
      Poker begonnen online, in de world of warcraft dmv 1 of andere mod :D En toen ik eigenlijk alleen nog maar aan het pokeren was in WOW, leek het mij verstandig om dat 10tje per maand in de poker zelf te gaan investeren ;)

WOW you hate or you love it ;)

Ps. voor de echte liefhebbers van internet/lan gamen ---------->

http://www.codemasterscampzone.nl/ Daar gaan we nog elk jaar heen, niet meer om te gamen, maar leechen en pokeren :P
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      online niet echt maar ik apprecieer een strategy spelletje zoals settlers of C&C wel, koop ze dan voor 5€ als ze 3 jaar oud zijn ofzo :)
      ben wel nintendo fan sinds de nintendo 64 en heb ook gamecube gehad en men broertje heeft een wii
      uiteraard allemaal met de nodige spelletjes;)
      laatste 2 jaar niet veel meer ivm op kot zitten enzo :)

groeten
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      het hele online gamen verhaal is een beetje aan mij voorbij gegaan

De mooiste herinneringen beleef ik aan gamen in de arcade en dan met name de eindeloze sessies Mortal Kombat 2.... FINISH HIM

Verder ben ik meer een RPG tijger in ruste.... kwestie van te weinig tijd

momenteel heb ik een WII waar ik vooral avonden met vrienden op speel

eigenlijk game ik uberhaupt niet meer zoveel
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Ik heb een heel tijdje fanatiek America's Army gespeeld. Een super realistische FPS. Maar ben ik mee gekapt en nu is het vooral poker he
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Geloof het of niet, maar ik ben nog steeds gek van oudere games als Yuri's revenge, MOHAA en games als Civilization, Cossacks, Commando's en Age of Empire.

Zelfs nu draai ik nog vaak wel even Yuri of Red alert 2 (vannacht paar uur yuri gespeeld)

Stokoude spellen, maar net goed om even te ontspannen.

Bovendien is mijn 750 mhz gewoon te langzaam voor nieuwere games.

Ben ooit nog begonnen met de eerste Civilization en dat heb ik jaren gespeeld. Graphics uit de middeleeuwen, maar gewoon mijn soort spel.

Online gamen die ik eigenlijk nooit (behalve poker :D )
      Ik bouw liever op mn gemak een leger of beschaving op en ga dan de strijd aan.

Herkenbaar overigens in mijn pokeraanpak :tongue:

Groetjes,

Z.
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      Ik heb jarenlang AOE age of empires gespeeld online, dat was echt de shit, geen idee waarom ik dat niet meer doe eigenlijk.
      Binnenkort maar eens kijken of dat nog ergens te krijgen is :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Heb je voor een paar euro in de speelgoedwinkel als origineel :tongue:

Blijft leuk!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Age of empires 2 vooral was echt supergoed.

Mohaa heeft me nooit echt aangetrokken, vooral niet op het niveau dat ik wil spelen... Vol met cheaters enzo daar.

United offsenvie roycus :D , heb ik ook veel te veel gespeeld en was ik ook wel heel goed in eigenlijk.

Campzone nog nooit naartoe geweest, wel in maart 2006 eens naar netgamez, was echt superleuk om eens alle mensen waarmee je soms al honderden uren hebt gespeeld te zien. Ben ook een paar keer naar wat professionelere LANs geweest nadat ik al gestopt was om paar mensen te ontmoeten
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Ik heb jaren Counterstrike gespeeld (Europees niveau) en ben sinds vorige week er weer mee begonnen, je verleerd het wel :D
      Tenminste verleren.. ik kan nog wel een aardig potje schieten, maar de automatische headshots zijn toch wel verdwenen.
      Eigenlijk werd het spel me steeds minder door alle veranderingen die Valve en later Steam maakten.
      In het begin was ik echt super goed hehe ;)
      Om het hoekje springen en gelijk iemand een headshot geven.
      Toen ze het springen veranderde moest ik mijn hele speelstijl aanpassen.
      Dit heeft me zeker 2 jaar gekost, de lol was er toen al wel een beetje vanaf.
      Voordat ik CS verslaafd werd heb ik nog een half jaar Team Fortress gespeeld.
      Binnenkort komt daar deel2 van uit geloof ik, die ga ik zeker proberen!
      Ook speel ik Warcraft, geen WoW, geen ladder, maar een MOD die DOTA (Defence of the Ancient)heet.
      Je hebt ook zon gare DJ (Basshunter) die er een liedje over gemaakt heeft.
      Hier ben ik ook zeer bedreven in, en speel daar ook league matches.

Offline heb ik echt de wereld aan strategy games gespeeld als C&C etc.
      Ik las hier net dat iemand ook Settlers speelde, geweldig spel!
      Alleen het nieuwste deel heeft weinig meer van Settlers vind ik, tis net een soort verbeterde/mooiere versie van een ander spel, waar me de naam ff van ontschoten is.

Ben in het verleden ook wel naar diverse LAN's geweest, in de Counterstrike periode om prijzen te winnen.
      Nu gaan we soms nog naar LAN's voor de lol.
      Flessen drank mee, treetjes bier, puutjes wiet en lachen maar :D

Edit: zie ook dat iemand Civ gespeeld heeft, ook zon geweldig spel.
      Ik heb Civ1 echt UUUUUUUUUUUUUREN gespeeld, ik wil niet eens weten hoeveel haha.
      Toen hadden wij thuis een 286, en Civ was 1 van de weinige spellen die er op draaide.. eigenlijk 1 van de weinige ECHTE spellen van die tijd.
      Ja je had toen Winter Olympics etc, de goeie oude tijd lol :D
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      unreal tournament 2004 gespeeld op Behoorlijk europees niveau, mee gestopt speel soms nog wel eens voor de lol :) . hehe 2vs2 tegen andere landelijke teams best leuk, helaas is me razer nu verrot en heb ik geen game muis :P

voor de rest Heb ik WoW gespeeld mee gestopt thank god en me poppetje verkocht voor een behoorlijk leuk bedrag :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lol...bij mij draaide CIV 1 zelfs nog op mijn 8086 van Amstrad.

Zo'n soort laptop met een half scherm en 2 FDD's.... :tongue:

Was echt een keigoed spel in die tijd!

Helaas is mn PC nu te langzaam voor de nieuwere versies, maar da's maar goed ook, anders zit ik er weeer weken aan vast... :D

Z.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Ik geloof dat het nieuwste deel(4?) weer een beetje op CIV1 lijkt.
      Deel 2 en 3 vond ik niet bijster goed.
      Eigenlijk hoop ik ook dat deel 4 gewoon bagger is, anders zien jullie mij hier niet al te vaak meer posten idd :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      TF2 is al lang uit man! Grote steen heb je onder gewoond :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Van Civ heb ik elke mogelijke versie t/m 3 gespeeld. Maar persoonlijk vond ik qua spel CIV 1 absoluut de origineelste, met als destijds enige minpuntje het vastzittende slagschip dat een daglange sessie aardig kon verknallen :D

CIV 2 en CIVnet waren niet origineel, maar CIV 3 was toch wel weer erg goed vond ik. Verder heb ik nooit kunnen spelen.

Commando's vond ik trouwens ook een leuk spel, al was het wel snel uitgespeeld.

Z.
    • sechef
      sechef
      Gold
      Vroeger speelde ik altijd medal of honour online, ook nog alleen een demo versie. Wel iets van 3 jaar gedaan! Tegewoordig speel ik alleen nog Pro Evolution Soccer online op de PS3, die kicked echt ass!
    • 1
    • 2