0.25/0.5 FR JJ overpair

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:club: , J:spade:
      UTG+2 raises, MP1 folds, Hero 3-bets, 4 folds, BB calls, UTG+2 caps, Hero calls, BB calls.

Flop: (12,40 SB) 7:heart: , T:heart: , 9:spade: (3 players)
      BB checks, UTG+2 bets, Hero raises, BB calls, UTG+2 calls.

Raise om te zien waar ik sta en eventuele draws te laten betalen

Turn: (9,20 BB) T:diamond: (3 players)
      BB checks, UTG+2 checks, Hero bets, BB calls, UTG+2 calls.

Valuebet en nog steeds om draws af te laten betalen

River: (12,20 BB) 2:club: (3 players)
      BB bets, UTG+2 folds, Hero calls.

Toch valueraise? Leek me sterk dat die 2 iets voor hem deed, maar hij speelde af en toe nogal vreemde handen. En nadat ik heel de tijd toch wel sterk was vond ik het vreemd dat ie river bet.

Final Pot: 14,20 BB

Het bekende gevoel dat je er misschien meer value uit had moeten halen, zouden jullie het anders gespeeld hebben?
  • 2 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ik vind het wel goed gespeeld. Hij heeft op de river óf een bizarre 2-pair of 22 of een op de turn geslowplayde T of zoiets, en in dat geval verlies je meer met een raise, óf hij heeft niets en fold op een raise en je wint niet meer dan met een call.

Een raise zou alleen wat opleveren als hij zou callen met een slechtere hand, dus bv een laag pocket pair of iets als A9 of A7, maar dan wordt die river donk van hem wel heel onlogisch.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Deze hand is helemaal goed gespeeld. Op de river is raisen geen strak plan. BB donkt ineens nadat hij 2 keer check/call heeft gespeeld. De T zou goed in zijn range kunnen liggen.

Nogmaals perfect gespeeld!