Unibet Poker - €200 welkomstbonus

• Orodin
      Orodin
      Bronze

€200 welkomstbonus en gratis €10* voor cashgames
      Unibet Poker geeft iedere nieuwe speler een mooie welkomstbonus van €200, zodra de speler inlogt op de software client. Daarnaast ontvang je ook een welkomstpakket met mooie voordelen zoals:
      - een €2 Unibet Open Ticket
      - 4 tickets voor wekelijkse €500 Welcome Freerolls, deze worden elke zondag gespeeld

*Nieuwe spelers uit België, Estland, Finland, Noorwegen, Zweden, Nederland en het Verenigd Koninkrijk ontvangen tevens een gratis €10 cashgame ticket.

Tijdslimieten
      De €200 welkomstbonus wordt geactiveerd zodra je voor het eerst inlogt en zal 60 dagen geldig zijn.

Geld (levels) dat na 60 dagen niet is vrijgespeeld komt te vervallen.

Vrijspelen van de bonus
      Om de €200 welkomstbonus vrij te spelen, moet je bepaalde rake-levels behalen, waardoor je automatisch specifieke cashbeloningen ontvangt:
      Level Rake Cash Reward Reward %
      1 €2 €1 50%
      2 €10 €4 40%
      3 €50 €15 30%
      4 €150 €40 27%
      5 €588 €140 24%
      Total €800 €200 25%

Klik hier om nu een account bij Unibet Poker aan te maken!

Gerelateerde Onderwerpen
      Download / Installeer Unibet
  • 89 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ik vind het een beetje verwarrend. Dit is een nieuwe promo in het kader van hun nieuw/eigen platform. Maar de links verwijzen nog naar de oude software.

* Is de bonus dan ook voor helemaal nieuwe Unibet klanten ?
      * En kunnen zij dan ook eerst nog beginnen op de oude software ?
      * Of gaan bestaande spelers die voor het eerst op het nieuw platform spelen ook deze bonus krijgen ?
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Best easy vrij te spelen. Hoe is de traffic op Unibet op 100-200nl?
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Ik vind het een beetje verwarrend. Dit is een nieuwe promo in het kader van hun nieuw/eigen platform. Maar de links verwijzen nog naar de oude software.

* Is de bonus dan ook voor helemaal nieuwe Unibet klanten ?
      * En kunnen zij dan ook eerst nog beginnen op de oude software ?
      * Of gaan bestaande spelers die voor het eerst op het nieuw platform spelen ook deze bonus krijgen ?
      Vooral die laatste vraag wil ik weten.

Kan verder me iemand laten weten hoe het zit met de speelbaarheid van de tafels?
    • OmdatHetKan
      OmdatHetKan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Hey volgens mij las ik ergens een post van Caroline dat dat op het nieuwe netwerk niet meer bestaat.
      Het is puur nog op recreanten gebaseerd
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Hey volgens mij las ik ergens een post van Caroline dat dat op het nieuwe netwerk niet meer bestaat.
      Het is puur nog op recreanten gebaseerd
      Ik zie zelf bij cashgames t/m NL400 staan op de nieuwe client, maar op dit moment zijn er op NL25 6 spelers aan het spelen en hoger zijn er op dit moment geen spelers. Dus traffic op dit moment is slecht.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Kan iemand (Orodin, Lanfear...) mijn bovenstaande 3 vragen eens beantwoorden ? Vind het wel belangrijk om te weten of en hoe we in aanmerking komen als bestaande speler.

Oorspronkelijk gepost door Orodin
      *Nieuwe spelers uit België, Finland, Noorwegen, Zweden, Nederland en het Verenigd Koninkrijk ontvangen tevens een gratis €10 cashgame ticket.
      Dit lijkt dan weer aan te geven dat de bonussen toch voor iedereen zouden zijn. Het lijkt immers dat iedereen die op het nieuwe platform begint de €10 krijgt, dus zelfs als je al een account op unibet.be had, dus met 'Nieuwe spelers uit...' lijken ze gewoon nieuwe spelers op het nieuwe platform te bedoelen, i.e. iedereen dus.

EDIT: heb het toch eens nagevraagd, want ik zie toch nergens mijn €10 ticket.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Er is nog een bug waardoor ik popup windows niet deftig zie. Voor zover ik het kan zien ondanks die bug, lijkt het er toch op dat ik zowel dat €10 ticket heb, alsook een welkomstbonus die ik moet vrijspelen.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      *Nieuwe spelers uit België, Finland, Noorwegen, Zweden, Nederland en het Verenigd Koninkrijk ontvangen tevens een gratis €10 cashgame ticket.
      Deze bonus is gewoon ronduit belachelijk. Volgens mij kun je die onmogelijk halen. Het zit namelijk zo: als je speelt met dit ticket, komt ook elke profit op het ticket terecht. Je krijgt de value van je ticket echter na 2500 flops gezien te hebben EN je krijgt slechts 6 dagen de tijd.

Na een halfuur spelen zit ik aan 15 flops gezien. Aan dat tempo doe ik er dus maar even 83 uur over, of moet ik dus 14u per dag spelen om te clearen !

What a joke...
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      :rage:
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      LOL WTF... Je moet zelfs niet denken: oh wait, dan multi-table ik effen. Als je een tweede tafel opent, dan kun je die enkel met echt cash spelen. En guess what, de 2500 flops tellen enkel aan de tafel waar je met je ticket ingeschreven bent.

LOL, good luck seeing 2500 flops op 1 tafel in 6 dagen tijd.

EDIT: mijn 15 flops was wellicht wel langer dan 30'... Ik ben nog effen aan het verder volgen en je mag blij zijn als je 60 handen op een uur speelt. Dus zelfs als je ELKE hand de flop ziet, moet je nog 7 uur per dag spelen. Wat een FAIL.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ok, volgens iemand op 2+2 is het blijkbaar zo dat die 6d timer telkens reset als je een flop gezien hebt. Je moet dus gewoon ervoor zorgen dat je geen 6 dagen inactief blijft... Laat het ons hopen dat het zo werkt...

EDIT: confirmed, http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=42241803&postcount=271
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Dat veranderd niet veel want er is momenteel veel te weinig traffic ...
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door AdJag
      Dat veranderd niet veel want er is momenteel veel te weinig traffic ...
      Waarom zou dat niet veel veranderen ? Door hoe die 7-dagen regel dus écht werkt, heb je gewoon geen tijdsbeperking. Je moet enkel zien dat je zeker nooit een week lang geen flop ziet. Worst case join je een table en limp je mee tot je een flop gezien hebt.

Bovendien zijn de tafels 6-max, dus ik neem aan dat ze op termijn (of nu zelfs) toch altijd genoeg volk gaan hebben dat je zeker minstens kan 4-tablen. Dan is die €10 welkomstbonus zeker interessant voor wie begint en/of 4NL wil spelen.

Weet niet of ik het zelf ga volhouden. Ben geen cashgamer, en 2500 flops zien wil dus wel zeggen dat je met ietwat normaal play toch zeker minstens 200 uur zult moeten spelen. Het mag dan wel ongelooflijk fishy zijn, de SNGs gaan dat wellicht ook zijn en daar ga ik toch wel een hogere hourly halen.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Heb ook even cashgame gespeeld.
      Zal mij benieuwen hoelang ik erover doe om 2.500 flops te zien zonder mijn hele ticket te doneren ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Zit zelf aan €21 nu, met ongeveer 150 flops gezien. Dat je winsten ook op je ticket komen is dus echt wel kloterij. Immers hoe meer geld op je ticket, hoe groter de incentive om verder te doen voor de 2500 flops. Dan is het maar te hopen dat je niet omwille van iets onvoorziens, of omwille van changes bij Unibet, ineens je ticket expiret.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Eerste euro welkomstbonus is binnen :P .

Dat 4NL ticket heb ik toch een raar gevoel bij. Aan mijn huidig tempo zal het ticket ruim €300 waard zijn eer ik het kan vrijspelen. Dat is dan wel effen €290 die ik zelf gewonnen heb van andere spelers en dat niet noodzakelijk van bonusgeld van hen komt, en waar Unibet dus potentieel mee wegloopt als je de 7-day requirement effen niet haalt.
    • DonkeyDirk
      DonkeyDirk
      Silver
      Eerste euro welkomstbonus is binnen :P .

Dat 4NL ticket heb ik toch een raar gevoel bij. Aan mijn huidig tempo zal het ticket ruim €300 waard zijn eer ik het kan vrijspelen. Dat is dan wel effen €290 die ik zelf gewonnen heb van andere spelers en dat niet noodzakelijk van bonusgeld van hen komt, en waar Unibet dus potentieel mee wegloopt als je de 7-day requirement effen niet haalt.
      Dat is gewoon ridicuul :)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Zit zelf aan €21 nu, met ongeveer 150 flops gezien. Dat je winsten ook op je ticket komen is dus echt wel kloterij. Immers hoe meer geld op je ticket, hoe groter de incentive om verder te doen voor de 2500 flops. Dan is het maar te hopen dat je niet omwille van iets onvoorziens, of omwille van changes bij Unibet, ineens je ticket expiret.
      Dat zou wel vreemd zijn als de ticket opeens zou verlopen. Zeker met de huidige manier van uitkeren. Al is het wel behoorlijk saai om 1 tafel tegelijkertijd te kunnen spelen met de ticket, maar we maken er het beste van.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ticket verloopt na 7 dagen inactiviteit. De meeste grinders gaan er in principe geen last van hebben, maar er zullen altijd wel gevallen zijn (bvb medisch, business,...) die ineens 7 dagen niet kunnen spelen en al hun winsten aan Unibet geschenkt zien.

EDIT: een Unibet rep heeft me uitgelegd dat wanneer winsten direct uitcashbaar zijn, dat er dan natuurlijk ook gewoon een hoop volk wat gaat flippen en onmiddellijk hun winsten zullen veilig stellen en niet meer spelen, wat ook niet echt de bedoeling kan zijn (ook niet interessant voor de grinders zelf trouwens). Valt idd wel wat voor te zeggen.