0.25/0.5 Fr 99

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:diamond: , 9:heart:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 calls, 3 folds, Hero raises, UTG+2 calls, MP2 calls, MP3 calls.

Standaard raise

Flop: (8,40 SB) 7:heart: , J:spade: , 3:spade: (4 players)
      Hero bets, UTG+2 calls, MP2 calls, MP3 calls.

Continuebet, geen raise dus ik denk dat ik hier beste hand heb

Turn: (6,20 BB) K:club: (4 players)
      Hero checks, UTG+2 checks, MP2 checks, MP3 checks.

Ik dacht dat iemand me nu wel beat zou hebben dus c/f

River: (6,20 BB) 4:club: (4 players)
      Hero bets, UTG+2 calls, MP2 calls, MP3 folds.

Na turn dacht ik toch weer dat ik sterkste hand zou hebben, maar achteraf had ik hier beter c/f of c/c gedaan. Alleen betere handen zouden callen/raisen.

Final Pot: 9,20 BB

Ik zie nu wel dat het mis ging hier, maar ik zie niet hoe ik de hand wel had moeten spelen, dus graag jullie mening :)

EDIT: Deze situaties komen best vaak voor en meestal weet ik niet wat ik moet doen, is er hier ook een strategy article over ofzo?
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Yoghi,

Preflop en Flop:
      Keurig gespeeld.

Turn:
      Hier dacht ik persoonlijk aan bet/fold en na lang discussieren de experts ook :D
      Check/fold is hier ook geen ramp want 3 tegenstanders over is eigenlijk niet wat je wil hebben met deze hand.

River:
      Na het spelen van bet/fold moet je op de turn check/fold spelen.

Dit is echter geen makkelijke hand en op de turn is er zowel iets te zeggen voor check/fold als voor bet/fold.

Ik denk qua artikelen dat DIT artikel het dichtst in de buurt komt. Toch blijft alles erg afhangen van reads, tegenstander zijn range inschatten etc. Poker is nu eenmaal complex en wat in scenario 1 werkt, hoeft niet perse in scenario 2 te werken. Wel bouw je een "gevoel" op voor verschillende situaties naarmate je meer ervaring krijgt.