SNG's doorgaan of overstappen op cashgames

• Paulooo
      Paulooo
      Bronze
      Hee allemaal ik ben nu deze week begonnen met de 50 dollar(volgens mij dinsdag) en speel eigenlijk het liefst SNG's, omdat ik daar het vaakst mee win. Ik speel namelijk op mansion 2$ SNG's en wordt gemiddeld 1/3 1ste of 2de, maar verlies weer veel geld door cash games alleen zie ik dat iedereen daar gruwelijk geld verdient... maar SNG's liggen mij gewoon meer en heb nu verdubbeld(100$). Mijn vraag is eigenlijk of het slimmer is om me te verdiepen in cash games of gewoon SNG's te verbeteren
  • 5 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik zou de artikels van de cashgames doornemen en me daar in verdiepen en evt. later overstappen op sit en go's
      Je hebt nl. meer bankroll nodig voor de sit en go's die je nu speelt volgens bankrollmanagement
      Ook is er voor sit en go's een grote sample size nodig dus het wil niet zeggen dat je der 20 hebt gespeeld dat je al iets kunt vaststellen
      als je meer info over SnG wilt dan denk ik dat helemaalnicks u wel zal verder helpen :)

groeten
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik maak er wel 20$ per uur/4k$ per maand mee. Op zich lucratief. Volgens ps heb je echter 50 buy ins nodig. Geloof ik niet in, ik speel niet met minder dan 100 buy ins.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Heej Paulooo,

Wat ik je zou aanraden. Ga eerst een je goed verdiepen in de materie van de SSS. Hierbij krijg je steeds meer ervaring met spelen, en zul je steeds verder komen met pokeren. Ook vind ik je bankroll niet voldoende om S&G te spelen. Ik zou beginnen met de cashgames, en je houden aan de regels van de SSS, je bankroll opbouwen en dan naarmate je steeds meer ervaring hebt ook S&G te gaan spelen.

T.o.v. cashgames is S&G misschien wel leuker om te spelen, maar dan moet je je wel aan het bankrollmanagement houden, en dat zou betekenen dat je S&G van 1$ kunt gaan spelen. Kun je beter eerst je bankroll opbouwen en dan later je gaan richten op de S&G.

Hopelijk heb je hier iets aan.

M.v.g.
      Danny
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo Paulooo,

We zijn eigenlijk wel gelijkgestemd wat dit betreft. Ik win meer met SnGs en verlies/speel kiet met cashgames. Toch ben ik ook met die $50,- begonnen met SSS en ik moet zeggen dat je wel meer gevoel voor het spelletje krijgt.

Het is echter wel veel minder leuk, en dat telt ook voor iets! Ik heb gewoon besloten die 50$ maar weg te spelen als leergeld. Het is toch gratis ;)
      Daarna kan je altijd nog los met je eigen geld/het geld dat je uit cashgames hebt gewonnen. Bovendien begin je dan als een veel betere pokeraar aan die SnGs en levert het dus nog meer winst op :]

Toch is het denk ik wel verstandig je bankroll uit te bouwen zoals ze hier zeggen naar 150$ en dan hogere SnGs te spelen ivm de rake die erg hoog is op lagere buyins.

Veel succes,
      Leo
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik denk dat je graag veel handen speelt en daarom geen winst maakt op cashgames :)

wat ze hier zeggen, verdiep je eens goed in SSS.