SSS en tableselection

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo!
      Besluiten jullie wel eens van een tafel af te gaan nadat je 1000000x hebt gerebuyed en het geld maar niet binnen lijkt te komen? ;)
      En zo ja, wanneer besluit je dit dan?

Groeten,
      Leo
  • 6 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nee, let er niet echt op welke tafels ik al gerebuyd heb...
      het is niet dat je betere kaarten gaat krijgen op een andere tafel ofzo ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Haha, ja idd... Maar tafels die misschien wat te tight worden enzo, zijn toch vrij lastig om wat met te kunnen met SSS. Bovendien, als je al goed wat handen hebt gespeeld met de mensen aan je tafel, weten ze inmiddels wel dat je flink tight bent en is de kans dat ze je allin callen ook niet zo groot meer...

de grap van de dag; dont u hate popups?
      Wilde blinds jatten van mr tight en tight en toen kwam mn window ineens omhoog terwijl ik ergens anders wilde folden :(

Absolute Life Poker 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Hero ($1.94)
      SB SB ($3.52)
      BB BB ($9.80)
      UTG ($1.85)
      UTG+1 ($13.20)
      MP ($2.90)
      CO-1 ($9.40)
      CO ($3.42)

Preflop: Hero is on the Button with T:club: 8:club:
      5 folds, Hero raises to 0.40, SB raises to 1.00, BB calls 0.95, Hero moves all-in for 1.54, SB calls 0.89, BB calls 0.89.

Flop (5.82) 8:diamond: 2:heart: Q:spade:
      SB checks, BB checks.

Turn (5.82) 4:diamond:
      SB moves all-in for 1.58, 1 fold.

River (7.40) J:diamond:

SB shows Q:heart: Q:diamond:
      Hero shows T:club: 8:club:

SB wins 7.40 with Three of a kind, Queen's
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      misclick veronderstel ik? (uitleg is wat wazig :D )
      heb ze ook soms, op full tilt kan dit echter niet gebeuren aangezien de raampjes pas naar voor springen als je klaar bent met het vorige :)

groeten
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Haha, ja idd... Maar tafels die misschien wat te tight worden enzo, zijn toch vrij lastig om wat met te kunnen met SSS. Bovendien, als je al goed wat handen hebt gespeeld met de mensen aan je tafel, weten ze inmiddels wel dat je flink tight bent en is de kans dat ze je allin callen ook niet zo groot meer...

de grap van de dag; dont u hate popups?
      Wilde blinds jatten van mr tight en tight en toen kwam mn window ineens omhoog terwijl ik ergens anders wilde folden :(

Absolute Life Poker 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Hero ($1.94)
      SB SB ($3.52)
      BB BB ($9.80)
      UTG ($1.85)
      UTG+1 ($13.20)
      MP ($2.90)
      CO-1 ($9.40)
      CO ($3.42)

Preflop: Hero is on the Button with T:club: 8:club:
      5 folds, Hero raises to 0.40, SB raises to 1.00, BB calls 0.95, Hero moves all-in for 1.54, SB calls 0.89, BB calls 0.89.

Flop (5.82) 8:diamond: 2:heart: Q:spade:
      SB checks, BB checks.

Turn (5.82) 4:diamond:
      SB moves all-in for 1.58, 1 fold.

River (7.40) J:diamond:

SB shows Q:heart: Q:diamond:
      Hero shows T:club: 8:club:

SB wins 7.40 with Three of a kind, Queen's
      HAHAHAHAHHA, ik ken dat :P Die hand ziet er zooo fish uit xD Echt masterlijk. Maar dit moet je anders brengen!!

Kijk zo:

Mastercoach zegt: "Deze all in doen wij om ons table immage als fish waar te maken. Deze all in zal mij in de toekomst 2 all ins terug geven!"
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Haha, ja die had ik ook al ergens gelezen....
      Jammer genoeg geen profijt meer van gehad ;)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Als de avg. pot nog ~2$ of hoger is, dan blijf ik rustig wachten.
      Wanneer ik op zes tafels tegelijkertijd kaartdood ben en ik ga me er aan irriteren, dan is het tijd voor een pauze.
      Sowieso, als je VPIP 0 is, dan krijg je ws ook niet echt veel actie met je goede handen. Dus als ik een paar keer alleen folds krijg met m'n goede handen, in een relatief korte tijd. Dan ga ik een andere tafel zoeken. Maar dan is over het algemeen de avg pot ook al minder dan 2$.

Die popups zijn idd erg irritant, weet niet of je muis gebruikt of pokerpad. Met muis kan je dan beter je tafels anders neerzetten, zodat er geen overlap is met knoppen. Met pokerpad zijn popups irritant omdat je dan soms op de verkeerde tafel fold (KK/AA heb ik al 's gedumpt op die manier). Ga nu ook over op muis, als ik ergens goede kaarten zie.
      Wat nog beter werkt is een tweede monitor, vond 't altijd beetje overkill, maar heeft wel z'n voordelen ;) .