Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL 2 op full tilt of pokerstarts

• Witface
      Witface
      Bronze
      Beste,

Ik ben mijzelf sinds kort weer wat gaan verdiepen in het poker spelletje. Met name NL ringgames.
      Heb een aantal zeer leerzame videos bekeken en natuurlijk de artikelen hier op pokerstrategy.

Nu speel ik een aantal dagen en heb ik mijn stack eerst een beetje uitgebouwd om vervolgens een aantal dollar te verliezen op de NL 2 tafels.
      Ik speel er 4 tegelijk en mijn spel is nog verre van ideaal alleen nu had ik dus die dag dat ik de dollars verloor ook wel pech. Ik had mijn geld op het juiste moment erin liggen alleen kreeg ik 3x een riverbeat. Helaas.

Wat ik me wel begon af te vragen is of het niet beter is om op pokerstars (heb ik ook een account) te gaan spelen.
      Ten eerste omdat het aanbod van tafels daar veel groter is.
      Ten tweede omdat ik toch veel dezelfde spelers tegenkom elke keer. Die ook redelijk TAF spelen. Van hen heb ook al redelijk van notes weten te maken.
      Ik krijg de indruk dat dit dus ook spelers zijn net als ik de limiet proberen te beaten....en dus maakt dat het moelijker (?)

Wat is jullie mening? Kan je de NL2 sneller beaten op pokerstars omdat het aanbod er wat groter is?
      En...is de NL2 moeilijker te beaten dan bijvoorbeeld NL 5?
      Ik denk namelijk, en misschien is het wat simpel gedacht, dat mensen die voor de lol spelen eerder hogere limieten gaan spelen omdat ze of snel willen winnen en er niet om geven om te verliezen.

Bedankt voor de reacties alvast...

Groeten,
      Witface
  • 4 antwoorden