Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

STATS 6max NL5

• Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Vraagje over mijn stats op NL5 waar ik nu over 4.073 handen 19bb/100 speel(het is een marginale sample maar toch). Ik wil graag wat leaks a.d.h.v. de stats te weten komen;

VPIP 19.4
      PFR 14,5
      3bet 5,05
      WTSD% 23,8
      W$SD% 53,0
      Agg 3,04
      Agg% 33,7
      SFB 33,6
      SFSB 29,0

Ik denk persoonlijk dat ik;

- Te weinig pre flop raise dus ik call denk ik vaak met marginale handen tegen UTG/MP/CO open en raise te weinig met QQ-JJ-AJ-AQ denk ik.

- Misschien steal ik te weinig vooral van SB?

Hopelijk hebben jullie nog op of aanmerkingen?

Gr
  • 4 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Ik denk als cash game noob dat je aan de tighte kant bent voor de 6 handed tafels als je dit over een grotere sample ook zou hebben. Ook licht de VPIP en PFR ook best ver uit elkaar vind ik. Dus zou zelf waarschijnlijk meer stelen vanuit de button en SB. Al is daar op basis van deze sample weinig nog over te zeggen en dan zou ik ook de stats per positie moeten hebben. Al ziet het er overal niet heel slecht uit volgens mij.
    • Pistoleroo
      Pistoleroo
      Bronze
      Ik hoor altijd dat vpip van 19 veel te tight is. Voor micros vindt ik dat best meevallen. Daar is geen fancy play nodig om een goed bb/100 te halen. Verder misschien minder callen maar meer 3betten en openen. Eigenlijk zijn 4.000 handen veel te weinig om iets over je statistieken te zeggen.
    • honesty44
      honesty44
      Bronze
      vind ze wel netjes, kan proberen je pfr iets hoger te krijgen of je vpip iets lager door meer te folden
      SFB 33,6
      SFSB 29,0
      deze herken ik niet, maar hoeveel steal je vanaf de sb? ik zit zelf lekker hoog 63%
    • OmdatHetKan
      OmdatHetKan
      Bronze
      soort van bumpje:f_biggrin:

vpip/pfr gap is te groot maar denk dat je het vooral in je 3bet moet zoeken! die is veeel te laag