PT is erg traag met veel tafels

• 4 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      vreemd, het aantal tafels zou eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken.
      hoe groot is je database? is die al behoorlijk groot aan het worden, dan moet je hem eens compacten.
      ga naar utilities en klik op one step compact - poker and hand history database.

misschien dat het daar aan ligt.
      vertel me even of het gelukt is

ltrr
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Boschman,

Heb ik inderdaad al gedaan. Mn database is vrij groot volgens mij. Kan je ergens zien hoe groot dat is? Heb namelijk ook een tijdje gemined en kan dus niet alleen aan mijn eigen aantal handen zien hoe groot ie is.

Het aantal tafels heeft eigenlijk meer te maken met het feit dat hij dan bij elke automatische import meerdere nieuwe handen vind (ivm het aantal tafels). Mijn vermoeden is dat het daar aan ligt.

Groeten,
      Leo
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      om te zien hoe groot je database is kan je gewoon in de folder waar je handen in opgeslagen zijnkijken, gewoon even met je muis erover hangen. zal wel ergens op je C schijf staan. zoek daar de folder die de naam draagt van je site. daar zit een subfolder handhistory of je nickname. daarin slaat de site alle handen op.

om de hoeveel minuten laat je importeren? default staat hij geloof ik op 2 minuten. ikzelf heb hem op 4 minuten staan. een vertraging van een 20 seconden kan voorkomen, maar echt niet langer. hoe lang duurt de vertraging bij jou?
      alshetminder dan die 20 seconden is, dan zul je er mee moeten leven.
      maar ik geef toe, als je net snel een tegenstander opzoekt dan kan het best rot zijn dat die klok op de tafel maar doortikt, terwijl jij aan het wachten bent.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Zo duurde ff, was vergeten van dit topic...
      Mn database is 217Mb.

Is het mogelijk dit te splitsen?
      Bijvoorbeeld nieuwe databases aanmaken op basis van filters?
      Of bijvoorbeeld handen ouder dan 6maanden of iets weg te gooien?

Kon dit niet vinden bij PT

Thanks alvast,
      Leo