Orde ?

• SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Ik denk dat ik me terug naar de Engelstalige community ga laten overschakelen, wat een zootje is dat hier nu ?
      Handtopics hebben nietszeggende titels als "yeeha" en zeggen niets over de te bediscussiëren inhoud, het merendeel ervan zijn enkel maar handen gepost als klagerij over suckouts en andere verliezen, formatting van handen wordt niet gedaan en in sommige topics verandert het onderwerp van de topicinhoud naar weer een klager over een hand...

Wat is dat hier toch ??
      Kan'n beetje meer orde of structuur niet hier, want dit is echt onoverzichtelijk en onaangenaam geworden zo ...
  • 9 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door SonicXT
      Ik denk dat ik me terug naar de Engelstalige community ga laten overschakelen, wat een zootje is dat hier nu ?
      Handtopics hebben nietszeggende titels als "yeeha" en zeggen niets over de te bediscussiëren inhoud, het merendeel ervan zijn enkel maar handen gepost als klagerij over suckouts en andere verliezen, formatting van handen wordt niet gedaan en in sommige topics verandert het onderwerp van de topicinhoud naar weer een klager over een hand...

Wat is dat hier toch ??
      Kan'n beetje meer orde of structuur niet hier, want dit is echt onoverzichtelijk en onaangenaam geworden zo ...
      Kom fixed limit spelen :)

Maarja, ik geef je wel een beetje gelijk, hopelijk zal het binnenkort veranderen als er nieuwe dingen komen en als Sharp weer wel actief wordt.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hear hear...

gelijk heb je. als ik naar de fixed limit sectie kijk dan zie ik daar een lading posts staan, met keurig aangegeven het limiet, de situatie en evt een vraag. in de NL sectie is het een stuk rommeliger.
      we hebben vd week al de sss en de bss gescheiden. dat zal een beetje helpen. hopenlijk zal ook de aanhef van de stukjes verbeteren.

ik vraag bij deze iedereen vriendelijk en beleefd of ze voortaan hun threads helder en duidelijk willen beginnen:

1. Kies een beschrijvende titel.

Een individuele post moet het volgende bevatten: de limiet (en dan ook of het gaat om 10max/fullring(FR) of 6max/shorthanded(SH) en een zo kort mogelijke beschrijving van de situatie. Een goed voorbeeld is “1$/2$ FR: Second Pair op Flop of 0.50/1 SH: turn bet of check behind?". Een aanhef als “is dit goed gespeeld?” werkt niet echt.
      kijk anders even in de POST RICHTLIJNEN hoe je dit het beste kan aanpakken.

have fun all
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Zal binnenkort wel veranderen boschman :)
      Be Patient i guess xD
      Sharp is nogal druk xD
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Er moet inderdaad meer structuur inkomen, helemaal mee eens. Het heeft er ook niet makkelijk op gemaakt dat ik zojuist een kleine heb gekregen, maar vanaf vandaag ben ik er weer volledig.

Er zijn al wel aanpassingen gemaakt. Het forum is geherstructureerd, waardoor het al een stuk overzichtelijker is geworden. Tevens heb ik de postrichtlijnen en handconvertors toegevoegd. Ik zal nu ook meer nadruk leggen op deze posten, aangezien alles nu ook voor handen is om een post juist te plaatsen.
      Deze week zal ik ook de onderwerpen wijzigen die niet duidelijk zijn.

Achter de schermen wordt er ook hard aan gewerkt om dit forum gestalte te geven. Allereerst is het erg belangrijk dat er een No Limit coach komt die dagelijks de handbeoordelingen kan doen. Hier zijn we druk naar op zoek.
      Echter hiernaast zijn we ook bezig met een contentweek die erg leuk en leerzaam gaat worden.

Ook komt er een speciale promotie voor PS die bijna afgerond is. De nieuwe SnG sectie en ga zo maar door. Helaas nemen sommige dingen wat tijd in beslag, maar er wordt druk aan gewerkt. ;)
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Het zal toch vooral van de leden moeten komen en daar doelde ik eigelijk op, het was geen verwijt naar de structuur van het forum zelf of moderatie van het forum :)
      Er was wat teveel nonsens en het ging nergens meer over dan "jeuj" of "boeh" en de inhoud moet nog altijd van de leden zelf komen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Klopt helemaal, maar die moeten wel gestuurd worden. Wanneer het voor hen niet duidelijk is, bijv die titel bij het posten van een hand, dan doen ze dat ook niet. En dit kon bijvoorbeeld wel stukken duidelijker. Vandaar dat ik die postrichtlijnen en handconvertors heb toegevoegd en dat ik er deze week even op ga zitten. Dan zal ook dit snel veranderd zijn neem ik aan. :D
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Hopelijk.
      Misschien is't best een splitsing te maken op't forum tussen "te evalueren handen" en "toon de bad beat/dikke pot" handen. Kwestie dat het niet dooreen loopt en ik weet waarom ik een topic open.
      Ik analyseer graag een handje tussendoor (en dat doe ik dan ook goed), maar in 9 van de 10 handen hier gepost is er niks te analyseren, is enkel klaagzang of show-off :) Moest dat op gescheiden forumonderdelen kunnen, zou het het forum ten goede komen denk'k.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Klopt, is er ook 1 voor aangemaakt, dat is "It happens". Ze moeten inderdaad nog wel gefilterd worden in de handbeoordelingen. Deze er dus uithalen.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Goed, toch nog'n beetje hoop voor de noorderbuurtjes dan :D