Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Tijd voor serieus pokeren hulp gevraagd

• patrickpok3r
      patrickpok3r
      Bronze
      hoi allen,

Na ontelbare keren hier is 25 euro daar is 50 euro storten en dan eigenlijk gewoon gokken. Heb ik besloten om is serieus een poging te gaan wagen. €100,- op pokerstars gestort. Te beginnen met cash games van een buy-in van €5,- (20x)

Ik ben dus een beginnend speler en de basis van het poker beheers ik wel. Althans dit denk ik:f_biggrin: nu wil ik bij gaan houden of dit daadwerkelijk zo is. Welke software raden jullie aan? Niet te moeilijk het liefst waarin ik me ROI etc. gemakkelijk in kan zien.

Groetjes en alvast bedankt.
  • 4 antwoorden
    • TheManiac29
      TheManiac29
      Bronze
      Hallo Patrick,

Software wat ik veel zie wat men gebruikt is PokerTracker en Holdem Manager.
      Je kan daarvan de trials downloaden via de link hier: http://nl.pokerstrategy.com/poker-tools/

Ikzelf ga vanavond FreePokerDatabase (fpdb) installeren omdat dit gratis is in gebruik.
      De installatie schijnt alleen wel wat lastiger te zijn.
      Misschien dat ik daarvoor nog een handleiding kan maken voor hier op het forum.

Succes.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Ik zou zoiezo de tool equilab aanraden, zodat je ranges aan je tegenstanders kunt geven. Ook lijkt me het niet verkeerd om de Engelse thread No Limit Beginners course with confidant91 te bestuderen. Daar kun je veel informatie over cash games vinden.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Voor het tracken van je resultaten is het eerste waarmee je begint, ervoor te zorgen dat al je Hand Histories weggeschreven worden, en die archiveer je dan. Zie ook dat je de taal voor HH op Engels zet. Op die manier kan je ten allen tijde, met om het even welke tool die je wenst te gebruiken, je volledige historiek importeren.
      Zelf ben ik fan van PT4. En zowel van HM2 als PT4 kan je een trial gebruiken, die je toelaat van de software gedurende 1 maand (als ik me goed herinner) uit te proberen.
      Natuurlijk doen HM2 en PT4 veel meer dan resultaten tracken, en is de HUD wellicht de belangrijkste component van die tools. Maar een HUD gebruiken, daar is het misschien nog wat vroeg voor. Zoals SDK aangeeft, is Equilab wellicht de belangrijkste leer-tool als je met poker begint.
    • Trommelboy
      Trommelboy
      Gold
      Wel, ik stem nu mss tegen mijn eigen vijver maar ik raad je aan om zonder software te spelen op Unibet.
      Daar leer je de basics en het echte van poker. Handreading, ranges inschatten en spelers observeren.