wachttijd overschreden?

• Rivaru
      Rivaru
      Bronze
      heej,
      ik heb eergister die quiz gedaan en ben hoopvol aan het wachten om te kunnen spelen, maar het staat er nogsteeds niet op?

zou er iets fout gegaan zijn? of moet ik gewoon nog ff gedult hebben?

mvg Rick
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Rivaru,

Allereerst welkom bij PokerStrategy!

De overboeking duurt normaal gesproken ongeveer 48 uur, maar het komt af en toe voor dat het iets langer duurt. Ik wil je vragen om nog heel even geduld op te brengen. Mocht het er morgen nog niet op staan, kun je een ticket versturen in het Engels. Een ticket aanmaken kun je in het menu bij "Help-> Nieuw ticket aanmaken" doen.

Hou me als je wil even op de hoogte wanneer je het geld hebt ontvangen. Grote kans namelijk dat het er vandaag nog op staat.

Ondertussen raad ik je aan om alvast DIT artikel goed door te lezen en uiteraard ook de basis strategie artikelen, zodat je goed voorbereid aan je pokeravontuur kunt beginnen.

Ik wens je alvast veel succes!
    • Rivaru
      Rivaru
      Bronze
      euhm n ou zal nog maar ff gedult hebben dat :)

heb alle artikelen al doorlezen dus moet goed komen toch?

alvast bedankt en zal je op de hoogte houden

mvg Rick
    • Rivaru
      Rivaru
      Bronze
      heej, ik heb helaas het geld nogsteeds niet binnen .....
      heb net ff gezocht naar wat je zei van : "Help-> Nieuw ticket aanmaken"...

alleen dat kan ik onder 'help' niet vinden...

moet ik het dan via de 'online support' vragen?

...

alvast bedankt! :)
    • Rivaru
      Rivaru
      Bronze
      woops,

checkt nog titan nog ff en het is gestort !!!:)
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      gefeliciteerd Rivaru. je eerste stap is gezet. nu zullen er nog veel volgen, kies duidelijk waar je mee wilt beginnen. Fixed limit of SSS. let op je bankroll en post handen. als je vragen hebt kan je die gerust stellen. wij zijn er daarvoor, en post handen. speel beheerst en rustig, je doel is om te winnen op jaarbasis en niet meteen in een week rijk te worden, en post handen.

have fun en had ik al gezegd dat je handen kan posten? kijk HIER maar eens.