Proficiat Lars Boom

• xordeh
      xordeh
      Bronze
      Proficiat lars boom, de winnaar van het WK veldrijden in Treviso.

Ook al ben je een nederlander, je was vandaag de beste van het pak.

Een schande Sven Nys hoe je achteraf tevreden leek over de uitslag met ochot een derde plaats.

De beste Belg vandaag, Bart Wellens, werd schaamteloos onderuit gereden door Francis Mourey, een zielig stukske wegrijder die zich wou komen moeien op het WK veldrijden.

Nu ja wat is gebeurt is gebeurt en Nederland heeft een mooie kampioen.

Van de eeuwige Wellens fan,

jeroen

Veldrijden rules! :heart:
  • 7 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zag net het laatste rondje, wel leuk voor hem dat ie wint.

Natuurlijk wel zonde dat Nys gewoon een beetje op zijn gemak 3e wordt omdat teamleiding heeft gezegd dat ze niet tegen elkaar mogen rijden.
    • RidderSven
      RidderSven
      Bronze
      Ja proficiat aan Boom, ik zie die kerel graag rijden... En Vervecken ook weer bereveel werk gedaan. Nijs inderdaad grote zever aant verkopen, je noemt u de beste veldrijder en dan zeggen "Er zat niet meer in...".

En Wellens, ge moet eerlijk zijn, 't verstand ontbreekt bij de jongen. Dan moeten ze die tijdens de koers nog nieuw tandwiel steken ??? Hij doet zijn best maar de tijden van Nijs en Wellens zijn over... Lang leve Boom en Niels Albert
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      nijs is leuk hij laat gewoon een nederlander weg rijden en is tevreden met 3de plaats echt een topnederlander!
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Ja, ik geef toe tijdens de wedstrijd nog zo een grote keuze maken over de materiaalkeuze is amateuristisch. Maar toen die dwaas voor hem neerviel zat hij mooi in vijfde positie, en wellens is een bijter als iemand zoals boom uithaalt met een verschroeiende demarage, gaat hij het kopje niet laten hangen. Nys speculeert op vervecken om er dan van de profiteren, dat vind ik toch wel een beetje triestig voor de 'beste' van de wereld.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Proficiat aan lars. Was vandaag gewoon weg de betere van al de belgen :p.

Proficiat Lars en Nederland :p

Greetz elrio
    • BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Ja nederland heeft weer een mooie kampioen erbij! Nu nog een topper op de weg voor de tour:)
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      jammer dat boogerd is gestopt, ik als belg was altijd een grote fan van hem.