Blut

• Marram
      Marram
      Bronze
      Dag mensen,

Tot gisteren ging het pokeren bij MansionPoker nog naar behoren, maar in een dronken bui heb ik alles verloren op een limiet, waar ik nog lang niet kon gaan spelen volgens het BRM. Ik ben dus blut...
      Ik heb er spijt van, maar wil nog steeds graag op deze site lid blijven. Maar ik wil wel overstappen op een andere pokersite, namelijk PartyPoker. (had en heb nog steeds problemen met Mansion, wat betreft de software)
      Ik had daar nog een account op staan. Is het nu mogelijk om daar nu een storting te gaan plaatsen waarbij ik nog wel de benodigde strategypoints bij elkaar verzamelen??

Alvast bedankt!
  • 7 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Dit is mogelijk,
      Dan moet je bij bonuscode PSVIP invoeren ipv PS150,
      Dan kun je alsnog strategypoints ontvangen :)

Kijk hier:
      http://www.pokerstrategy.com/nl/bonus/detail/23
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Als hij al een account heeft op PP zal dat nogal moeilijk zijn, vrees ik...
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      whoi Marram,
      zo zie je maar weer, alcohol maakt meer kapot dan je lief is. ook bankrolls

en nee, je kan niet een storting doen bij party als je je daar al aangemeld hebt met een andere code.

maar niet getreurd, er zijn nog andere sites waar je een account kunt openen met onze code en als je daar een storting op doet zul je weer strategypoints gaan halen. titan bijvoorbeeld is een lekkere site die je 200% stortings bonus geeft. of anders full tilt, daar krijg je ook rakeback. en everest en en en en en
      dan pak je meteen een vette bonus mee !!!

have fun all en mijn lief heeft meer kapot gemaakt dan alcohol goed kon maken
    • Marram
      Marram
      Bronze
      Oke Bosschman,

Teveel keuze eigenlijk.. Nou weet ik weer niet welke ik moet nemen :P
      Ik kom er wel uit ! Bedankt ieder geval.
    • Marram
      Marram
      Bronze
      Weet iemand trouwens op welke van de overgebleven sites ik kan betalen d.m.v. Ideal ? Heb namelijk nog geen creditcard en dat gedoe met Neteller schiet ook niet op.
    • sechef
      sechef
      Gold
      op full tilt in ieder geval wel sinds deze week
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Jammer om te horen dat je blut bent. Bankrollmanagment is inderdaad erg belangrijk, maar hopelijk heb je die nu geleerd. ;) Lees DIT artikel goed door voordat je weer gaat spelen. Tevens raad ik je aan om te beginnen met de Shortstackstrategie. Met deze strategie is de kans zeer klein dat je broke kunt gaan en tevens is het een winstgevende strategie. Op deze manier kun je en een bankroll opbouwen en je tevens rustig voorbereiden op de bigstackstrategie, welke zeer complex is.

Over het storten. Waarom zou je zelf gaan storten? Je kunt immers vrij snel $50 verzamelen via ons Tell-a-Friend programma. Je kunt hiermee tot $100 verdienen per persoon. Zie HIER voor meer info.

Qua betalen met ideal heeft Boschman even de mogelijkheden opgezocht. We hebben zelf nog nooit gestort, dus precies weten hoe dat gaat doen we niet.
      Op de volgende sites zou je met ideal moeten kunnen betalen:
      - Stars
      - Party
      - Everest
      - Full Tilt

Misschien dat er nog meer zijn, maar daar kan iemand anders je misschien mee helpen.

Maar nogmaals, ik zou zeker overwegen om ons Tell-a-Friend programma te gebruiken.

Veel succes!