Cashout fulltilt

• Pairdrawer65
      Pairdrawer65
      Bronze
      Hallo allemaal,

ik heb anderhalve maand geleden aangemeld bij pokerstrategy. intussen is mijn bankroll flink gegroeid (725$). lekkere ontwikkeling, bedankt pokerstategy.
      nu mijn vraag aan jullie is, wat is de beste manier om dit geld te cashen, en een deel zelf te houden en een deel naar pokerstars over te maken? als ik me niet vergis kan je niet direct op je bankrekening, dus dan zou ik het via moneybookers of neteller moeten doen... misschien kunnen mensen uit ervaring vertellen wat het makkelijkst is?

p.s. ik heb ook 2500 FTP kan hier nog wat leuks mee worden gedaan of zou ik gewoon twee pakjes kaarten uit de bonuswinkel kiezen? :D :D :D
  • 5 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ikzelf gebruik neteller, en via neteller heb ik een pinpas aangevraagd waarmee ik direct uit de muur kan snoepen. dit is de globewallet en dat is een onderdeel van mastercard. lekker betrouwbaar enzo.

alleen vraag ik me af waarom je wilt cashen. met het geld dat je nu hebt kan je vlgens BRM al bijna nl50 gaan spelen
      (anderhalve maand...$725.... waarom heb ik het idee dat je daar al gespeeld hebt... )
      als je nu doorgaat en langzaam klimt dan kan je echt veel meer verdienen. dus een tip, als je wilt cashen, doe dat pas als je al wat hoger bent, anders moet je weer laag beginnen en moet je weer al die tijd en energie erin steken om op dit nivo terug te komen.

goed gaan en bezint eer ge begint
    • Pairdrawer65
      Pairdrawer65
      Bronze
      jaah dat is een lekkere groei,
      ik ben ook geen cashgamer maar een tournooi/SNG speler.

aan het begin even de 3$ knockout (90 man) gegrind. vrij veel geluk gehad en er 3 in een korte tijd gewonnen (20 games). hierdoor kwam mijn bankroll op 240 uit. sindsdien ben ik de 6$ sng's turbo's aan het grinden. (ROI 28% over 400-500 games)
      ik wou 200$ cashen voor een vakantie die ik ga boeken. en dan de rest naar pokerstars over te maken precies genoeg om de 150$ bonus te kunnen krijgen.
      maar via neteller is dus het handigst volgens jou?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Naja, moneybookers is makkelijker om een account te maken. Je moet wel geld van je eigen rekening naar moneybookers overschrijven geloof ik om je account te bevestigen. Met dat geld mag je alleen niet pokeren.
      Je kan dan gewoon je vakantie geld van je account naar moneybookers overschrijven en dan weer naar je rekening.

Groeten,
      Leo
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      die 3$ knockouts zijn wel leuk om te spelen idd :)

om te kunnen withdrawen moet je sowieso eerst ook een storting maken op FT.
      ikzelf gebruik moneybookers hiervoor. Maar Netteller is ook goed. (alleen duurt Netteller account lang om aan te maken ??)
      Volgens mij hoef je niet perse eerst zelf nog een bankstorting te doen op moneybookers om je account daar te confirmen (tenzij dat weer iets nieuws is), wel zullen ze wanneer je je eerste payout naar je bank doet eerst een dummy storting maken op je rekening waarbij een code vermeld staat, die je dan op de site in moet vullen.

die FTP's zou ik gewoon houden (of wil je helemaal stoppen meteen bij full tilt?).
      dan kun je ofdaarsparen voor iets beters dan n pakje kaarten :D , je kan ze ook gebruiken om je te kwalificeren voor andere tournooien, of je kan voor 600 points, in een 9 man sng, proberen een 26$ tournament token te winnen.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ow nee, ik weet het alweer...

Je moet eerst geld van moneybookers naar FT overschrijven(wat niet lukt als je geen geld erop hebt staan)
      en dan pas kan je je volledige cash van FT naar moneybookers overschrijven.

Ik had vervolgens een tientje ofzo via ideal naar moneybookers overschreven om dit dan maar naar mn pokeraccount over te schrijven zodat ik kon uitcashen. Kreeg toen alleen een melding dat je met geld vanaf ideal niet mag overschrijven naar pokersite's :'(

Echt een gezeur!

Maar goed, met wat creativiteit lukt het je wel ;)