0.25/0.5 Fr

• BasdeK
      BasdeK
      Bronze
      Titan Poker Holliston 0.10/0.25, hand converted by the iPoker Converter (http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx) at Talking-Poker (http://www.talking-poker.com)

Hand 1:

Button ($12.82)
      SB ($16.21)
      BB ($6.63)
      UTG ($13.22)
      UTG+1 ($17.77)
      MP ($10.01)
      CO-1 ($24.75)
      CO ($13.37)

Preflop: SB is in the SB with Ts Tc
      4 folds, CO raises to 0.50, 1 fold, SB calls 0.40, BB calls 0.25.

Flop (1.50) 9h Th 4s
      SB checks, BB checks, CO bets 0.25, SB calls 0.25, 1 fold.

Turn (2.00) 8h
      SB checks, CO bets 0.50, ??

Hand 2 (even voor de AQ statistieken:) ):

Button ($18.40)
      SB ($15.73)
      BB ($8.25)
      UTG ($15.41)
      UTG+1 ($11)
      MP ($25.40)
      MP ($18.78)
      CO-1 ($7.45)
      CO ($4.03)

Preflop: UTG+1 is UTG+1 with A:club: Q:spade:
      1 fold, UTG+1 raises to 0.50, 1 fold, MP calls 0.50, 3 folds, SB raises to 0.75, 1 fold, UTG+1 calls 0.25, MP calls 0.25.

Flop (2.50) 6:diamond: A:spade: 4:diamond:
      SB bets 0.25, UTG+1 calls 0.25, 1 fold.

Turn (3.00) 8:club:
      SB bets 0.50, UTG+1 calls 0.50.

River (4.00) 9:club:
      SB bets 0.50, UTG+1 calls 0.50

SB shows A:diamond: A:heart:
      UTG+1 shows A:club: Q:spade:

SB wins 5.00 with Three of a kind, Ace's
  • 4 antwoorden
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      waarom raise je her niet op de flop?

Ik raise hier op de flop, en call daarna gewoon down. Die 8h op de turn is natuurlijk wel een kutkaart maar volgens mij kan co evengoed een hogere pocket pair hebben en in het slechtste geval AKh dus een call down hier voor mij.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      1. Re-raise preflop. Hij openraised vanaf late positie (blind stealing), en heeft dus een grote range, waar jij gemiddeld met TT op voor ligt.
      Zoals gespeeld: c/r flop. De flop is heel goed voor je (je hebt de nuts), maar er zijn flush en striaght draws mogelijk die je in kunnen halen, dus je wilt graag de derde man eruit drukken om heads-up tegen CO verder te spelen, en ook evt draws laten betalen om de turn te zien.
      Zoals gespeel: turn toch maar raisen, want er zijn heel veel handen (pockets, AT, A9, overcards) waarmee hij op de turn nog een keer bet. En als hij de flush heeft, heb je nog veel outs op een FH. Op een 3-bet moet je dan downcallen.

2. Ook hier weer raisen op de flop. Je hebt hier vaak de beste hand, en je wilt wederom protecten tegen de flush draw. Op een 3-bet call je weer down.
      Zoals gespeeld: Ik zou de turn raisen. Hij kan dit met een slechtere A doen waar je dan extra value uit haalt. Maar misschien is jouw call-down ook goed als een soort wa/wb situatie, daar ben ik niet zeker van.
    • henne007
      henne007
      Bronze
      1) 3-bet preflop
      zoals gespeeld: c/r flop

2) hier ga ik voor call flop raise turn. ik denk dat je meermaals voorligt, dus ga je voor maximum value.

btw. je moet je results er niet bijsteken. dit kan enkel de handbeoordeling beinvloeden
    • Makomar
      Makomar
      Black
      1) 3-bet preflop. Kan zijn dat jij met silver status de content over blindstealing kan lezen. Als al uitgelegd, probeert CO de blinds te stelen met een grote range (jij kan wel zien hoe groot jouw range is van de CO). Tegen deze steal defend jij het best met een 3-bet preflop.

Bet/Cap Flop. Jij hebt de beste hand, jij moet tegen draws protecten, alles erin wat gaat.

b/c Turn of r/c Turn. Als jij op deze Turn actie krijgt, op calldown omstellen. Zeker niet folden, ook de River niet, en als jij jouw boat op de River maakt, Cap River.

2) wa/wb, dus calldown, vind ik hier goed. De Range van SB tegen jouw UTG+1 raise is hier heel klein - AK,AQ, AA-TT. Jij wilt niet dat laagere Pocketpairs folden, en niet teveel voor jouw made hand betalen.

Als jouw raise van een andere positie (bijvoorbeeld van CO zou komen) spel ik Call Flop, Raise Turn omdat de range van SB grooter zou zijn (als hij een TAG is), dus ook Ax handen < AQ kan hebben.

Als ik hier AK heb, is het zeker een Turnraise, alleen niet als SB altijd gaat betten met een slechtere hand, maar altijd een non-Ax hand gaat folden.