0,50/1,00 - KJs - raise flop voor freecard

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:diamond: , J:diamond:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls, MP1 calls, MP2 raises, 2 folds, Hero calls, SB folds, BB calls, UTG+2 calls, MP1 calls.

Flop: (10,50 SB) 4:heart: , 2:diamond: , 7:club: (5 players)
      BB checks, UTG+2 checks, MP1 checks, MP2 bets, Hero raises, 3 folds, MP2 calls.

Turn: (7,25 BB) 8:spade: (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

River: (7,25 BB) Q:spade: (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

Final Pot: 7,25 BB

Ik ben niet helemaal zeker of preflop ok is. Ik denk dat je met 3 man erin wel kunt cold callen met KJ? 3-betten lijkt me overplayed?
      Op de flop dacht ik dat ik met 2 overcards en een bdfd wel kon raisen voor een freecard. Is dit overplayed?
      Zoals het ging, is een barrel op de turn het proberen waard, of heb ik goed gedaan de freecard idd te nemen?
  • 5 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou preflop folden. voor suited one gappers heb je 3,5/1 nodig. ik speel KJs gewoon niet graag in multiwaypot en met preflop aggressor.

probleem met je raise is dat het niet zeker is dat je K en J outs clean zijn.
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Met 2 limpers wil ik op zich zon handje nog wel spelen, maar ik zie niet in waarom je na een missed flop er nog geld in wil investeren.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Preflop kan.

Flop heel goed.

Turn en River blijf ik barreln (als ik niet tegen een Callingstation spel), 8 is een goeie kaart (helpt hem bijna nooit als hij overcards heeft en het board is nu heel gevaarlijk (straightdraw angekomen)).

River is een heel goeie bluffkaart, ook als ik de Turn check (op een slechte Turnkaart), bet ik deze River tegen A high.

Denk het gewoon op deze manier: Zeg jij bent MP2 met AK of AJ, ga jij een Showdown zien tegen een bet op Turn en River?

Freecard neem ik, als de Turn een unscary :diamond: is (4 :diamond: bijvoorbeeld).

Dit kan natuurlijk alleen tegen spelers werken, die een hand (dus A high) kunnen folden! Anders gewoon freecard nemen op de Turn, River ui c/f (net als gespeld)!
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Dank voor het commentaar, zeer leerzaam als gewoonlijk.

Tja, ik heb natuurlijk geen idee of villain A-high kan folden of niet...
      Als ik zo die PAHUD heb, zijn dat soort dingen dan ook uit die stats af te lezen? Een lage WTS of zo?
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, lage WTS of als jij gewoon weet, dat hij een (PS-)TAG is. Omdat hij preflop raised ziet het niet naar de normale Callingstation uit.

Ik heb wel een video gemakt voor PA Stats, zal wel online komen, als Sharp het weer een beetje rustiger heeft. Misschien ga ik ook gewoon op het volgende coaching erover praaten, een special-coaching dus, of alleen voor een half uur of zoiets.