Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,50/1,00 - AKo - river c/c

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K:club: , A:heart:
      4 folds, Hero raises, CO calls, 2 folds, BB calls.

Flop: (6,50 SB) Q:heart: , 4:club: , 6:spade: (3 players)
      BB checks, Hero bets, CO calls, BB folds.

Turn: (4,25 BB) Q:diamond: (2 players)
      Hero bets, CO calls.

River: (6,25 BB) A:club: (2 players)
      Hero checks, CO bets, Hero calls.

Final Pot: 8,25 BB

Ik speelde river c/c om de volgende reden: Nu ik top pair heb gehit wil ik de SD zien, dus b/f kan niet meer, maar b/c vind ik te duur (angst voor geslowplayede Q). Met c/c gebruikt villain misschien A als scare-card om te bluffen, terwijl hij op een bet zou folden (met een pocket of zo).
      Wat vinden jullie hiervan?
  • 5 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      je uitleg lijkt in orde. maar ik zou b/c spelen. misschien krijg je wel een raise van een zwakkere A. en check behind van een pocket pair zou niet zo leuk zijn+ er zijn geen busted draws die hier kunnen betten. enkel pocketpairs.

maar is ook goed mogelijk dat jou line de beste is.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ik denk dat je gelijk hebt. De kans op een geslowplayde Q is toch wel klein en dan kan ik gewoon b/c spelen.
    • henne007
      henne007
      Bronze
      als hij raised op de turn moet je je AK toch wegleggen hé?

en kan je de river c/r? of is dit totale onzin?
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Op een turn raise had ik idd gefold.
      Maar een c/r op de river is misschien zo gek nog niet, want je haalt dan max value uit slechtere Azen.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      b/c River.

Als CO vaak met Ax handen preflop alleen coldcalled, is c/r River inderdaad het beste spel - als hij nooit zijn Ax hier op de River raised!

Anders b/c ik de River tegen pocketpairs, misschien gaat hij dus ook zijn Ax hand raisen, en jij hebt dezelfde effekt als met een c/r River, maar wint meer value tegen pockets (die in zijn coldcalling range zijn).

Afhangig dus van zijn coldcalling range/riverplay, maar standard play tegen unknown is b/c River!

--> b/f dus nooit, omdat hij ook zijn Ax kan raisen, (liever bet/3-bet River fold to cap - nee hoor, was een joke, deze spelletjes gaan wij niet mee beginnen!).

b/f Turn, ui kan jij de River bijna al c/f spelen, omdat geen busted draws mogelijk zijn en A high niet gaat betten.