5.5$ SnG shortstacked AJs op de Bubble

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo,

Net niet minder dan 10 bb's, maar was toch in push/fold mode ;)
      Had ik hier wel moeten pushen aangezien ik op de bubble zit, stacks nog redelijk dicht op elkaar zitten en nog net niet onder de 10bbs zit?
      Wilde of eerste plek of niks, maar ik weet niet of dit wel goed is...

Absolute Life Poker Bondi Beach 200/400, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button (9030)
      SB (9150)
      BB BB (7720)
      UTG Hero (4100)

Preflop: Hero is UTG with T:heart: A:heart:
      Hero moves all-in for 4100, 2 folds, BB calls 3700.

Flop (8400) 5:club: 4:club: 6:club:

Turn (8400) K:spade:

River (8400) Q:heart:
  • 19 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Gecalled door pocket pair of KJ/QJ/K10/Q10 :D ,

Ik denk zelfs dat je nog op een betere spot had moeten wachten, aas 10 is in zon situatie waarin je 10 bb hebt nog kunt folden. Bij 6x BB zou ik me zorgen gaan maken :)

M.v.g.
      Danny
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Gecalled door QJ offsuit :(
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ja was een hand die je had kunnen callen, zon 42/58% dus ja, goede call van hem
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      srry sharkking, ik neem terug wat ik eerder zei. Jij bent dus ook een fish:D . Easy shove, en afschuwelijk slechte call. Simpel. Ik kan et niet eens laten hierop niet te reageren, zo pijnlijk is dit. Download icm trainer en check of de play goed was, ipv posten op het forum, omdat je daar meer van leert.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      whehe nick :D ,
      Tnx voor het compliment :D
      Waarschijnlijk verschillen we in deze situatie van mening maarja
      I don't give a fuck :+
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      whehe nick :D ,
      Tnx voor het compliment :D
      Waarschijnlijk verschillen we in deze situatie van mening maarja
      I don't give a fuck :+
      ik ook niet, aangezien ik ook weet dat Unam, Tigga, TheNose, etc. etc. het allemaal met me eens zijn. Heb je geen meningsverschillen over dit soort niet-marginale, simpele handen, waar er simpelweg maar 1 goede actie is.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Al staat de gehele wereld achter je xD ,
      Meningen verschillen anders waren we allemaal anuslikkers van george bush JR:D
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Al staat de gehele wereld achter je xD ,
      Meningen verschillen anders waren we allemaal anuslikkers van george bush JR:D
      jup, en sommige meningen zijn goed, en jouw mening is verkeerd.

BTW: Zeg niet dat meningen niet verkeerd kunnen zijn, kunnen ze namelijk wel.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Meestal zijn meningen gebasseerd op functionele feiten. Betekend dus dat deze feiten niet bewezen zijn. Wanneer er met 100% zekerheid gezegd kan worden dat feiten in de mening zijn verwerkt kun je pas zeggen of deze juist of onjuist is. en in poker is een beslissing niet goed of fout. in poker is een beslissing gebasseerd op jou state of mind en jou beweegredenen. Dus achteraf wanneer je alle feiten hebt kun je pas zeggen of het juist of onjuist is. en in deze situatie is jou mening van push fout :D

We kunnen wel door blijven gaan maar het zal weinig zin hebben ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Meestal zijn meningen gebasseerd op functionele feiten. Betekend dus dat deze feiten niet bewezen zijn. Wanneer er met 100% zekerheid gezegd kan worden dat feiten in de mening zijn verwerkt kun je pas zeggen of deze juist of onjuist is. en in poker is een beslissing niet goed of fout. in poker is een beslissing gebasseerd op jou state of mind en jou beweegredenen. Dus achteraf wanneer je alle feiten hebt kun je pas zeggen of het juist of onjuist is. en in deze situatie is jou mening van push fout :D

We kunnen wel door blijven gaan maar het zal weinig zin hebben ;)
      nou sharp, daarom heb ik dus de functie van mod geweigerd.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Volgens ICM push je hier 22+, A8s+, A5s, A4s, AJo+, K9s+, KJo+, Q9s+, J9s+, T9s

ATs zit hier duidelijk in, en je bent nog shortstack ook dus je moet dubbelen, goede push.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik denk ook dat het een goede push was.
      ikzelf zou als ik hier BB was met QJo niet snel een All-in callen, tenzij de shortstack continue all-in gaat. Nu callt de BB terwijl hij weet dat hij achterstaat.
      De BB heeft zat chips om te kunnen folden, ik denk juist dat de BB moet wachten op een betere kans dan QJo om de shortstack van tafel te spelen. met deze call zal hij in veel meer dan 50% van de gevallen de shortstack dubbelen en zichzelf in een lastige positie plaatsen. Denk niet dat dat het risico waard is.

Shark (of iemand anders, maar vraag het nu aan jou omdat je de QJo een goede call vond), zou jij de call maken met QJo in deze situatie?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Die gast op de bb calde de laatste handen alles; 80VP$IP en had m al 2x een grote bet/allin zien callen met unsuited connectors....
      Vond het wel de moeite waard ;)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Je had ook een gewone raise kunnen zetten, maar gezien je M waarde is een push hier gewoon een goede move m.i.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Lanfear ik zeg niet dat de call van QJ goed is,
      ik zeg alleen dat ik wel vaker in deze situaties mensen met QJ zie callen en vaak zat zon hand zien winnen :D
    • Kookie
      Kookie
      Bronze
      Ik zou hier ook folden. ICM Trainer may say otherwise, maar we zijn geen robots hé? Een pocket pair fzo 5+ zou ik hier op gaan, maar A10s is makkelijk beatable.

Heb trouwens net hetzelfde (percentage wise) voor 10 min. geleden. 5$ SnG met 6 over. Ik had pocket 7's en die gast op de BB called me KJ en hit z'n Jack. Toch, ik heb liever al iets dan te moeten hopen op een goeie flop ;) .
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zou die ATs niet gespeeld hebben met zo'n stack denk ik. Te waarschijnlijk dat je een A hebt, waar een goede tegenstander rekening mee houdt. Dan call je ook niet met een QJ trouwens.

Misschien wel een raise geplaatst om te kijken of er reactie komt.

Maar ik ben nog niet wakker :O

Z
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Hup easy shove, klaar met de discussie. En ga elkaar aub niet fish noemen.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      wie noemt wie een fish dan? xD
      oja ik weet helemaal niks van poker (knipoog knipoog)