Poker "setup"

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Wat voor computer spelen jullie?
      Scherm?
      Speciale muis?
      Stoel?
      Bureau?
      Tafel?
      ...

Ik speel nu op een vervanglaptop want de mijne is al de volle 3 maand (!!!) in herstelling
      Ga me binnekort een deftig schermpje aanschaffen zodat ik meer als de 6 tafels die ik nu kan want het begint een beetje te vervelen..
      Deze pc is echt retetraag en dat stoort enorm tijdens het spelen!
      Als ik ergens van zou kunnen tilten is het dat wel :D

groeten
  • 7 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb nog een P3 750 Mhz met een 19" LCD monitor (LG) en een draadloze muis (LT)

Geloof me...ik weeeeeeeeeeeeet wat traag is.........

En inderdaad kun je daarvan gaan tilten.

Vooral wanneer je daardoor een autofold krijgt wanneer je nog geen kaart gezien hebt en al moet beslissen....

Ik hoop van mijn pokerinkomsten eens een echte PC te kunnen kopen.

Heb jaren met de beste pc's gewerkt, maar nu loop ik zeker 5 jaar achter... :(

(dat scherm is overigens prima en kan ik iedereen aanbevelen!)

Z.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Hier is het niet echt beter.

2.2 GHz pc'tjes, maar zonder grafische kaart, enkel een chipje (serieus slecht)
      Doe daar'n 15" schermpje bij ... zucht :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik heb een P4 1,7 met 2GB geheugen en een 22" LCD monitor, werkt opzich goed. Maar als ik straks met PAHUD ga spelen, komt er een nieuwere zwaardere PC
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hier AMD 2800+, ATI X800, 19 inch BenQ TFT :( en een Razer copperhead als muis ^^

Op mijn kamer AMD x2 4400+, 7900GT, 22 inch Samsung en ook een Razer copperhead

Ja, als gamer moest ik toch wat he :D , ook al is de PC thuis zo traag als bagger eigenlijk en erger ik me eraan, hij is nog ruim snel genoeg voor poker.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Laptop met geen idee welke specificaties, maar kan er goed op pokeren inclusief de hulpprogramma's, dus zit wel goed. :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      hier amd 6000+, 8800 GTX ultra video+onboard videoprocessor, 21inch Samsung, 4 gig geheugen, 1.5 TB opslag

Dus vrijwel alles loopt hier heel erg soepel :D

Edit: nee, niet alles, Crysis krijg ik niet gespeeld op de hoogste resolutie... Hoorde dat je daar 2 nog zwaardere videokaarten voor moest hebben....
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      een hele oude PC, eentje nog met een zwengel aan de zijkant, ik kan er nog LP's op draaien (je weet wel , die grote zwarte schijven).
      ik heb geen tv of radio dus gebruik ik mijn pc ook om films te kijken of naar muziek te luisteren.

kheb een aparte schijf erin gezet van 20g waarop alle pokerzut staat.

aangezien ik groot kantoorgebouw woon heb ik een aparte pc tafel in een grote hoek van de kamer staan met een luie stoel ernaast voor als ik tournooien speel, lekker de stoel uitklappen en de muis op de leuning.

twee grote schermen op tafel en de koffiekan binnen handbereik.
      als we met PGA een speel avond hebben dan neemt iedereen zijn lapje mee en hang ik ze aan het netwerk. tafels en stoelen zat om met een man of 5 lekker relaxed te spelen.