niks

• skaff
      skaff
      Bronze
      Hallo!

Ik heb donderdag (dacht ik) de quiz gehaald maar ik heb nog geen geld op mijn account (titan) gekregen. Ik vroeg me af of dat nog wel komt?

Er staat bij de laatste stap (zie onder bericht als je niet begrijpt wat ik bedoel) ook nog geen groen kruisje dus misschien heb ik wat fout gedaan, of krijg je dat groene kruisje pas als het geld is gegeven?

Alvast bedankt voor de hulp!

Maak je keuze (Optie 1)
      Selecteer je spelvariant (No-Limit)
      Vul de ontbrekende gegevens in
      Lees de artikelen en slaag voor de quiz
      Laatste stap: Selecteer de poker room waarop je je startkapitaal wilt ontvangen!
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi skaff,

Welkom bij PokerStrategy!

Wat wel van belang is dat je Titan Poker via PokerStrategy hebt gedownload en de bonuscode "PS150" hebt gebruikt. Tevens dien je je accountgegevens in te vullen bij je profiel, zodat wij weten waar het geld naar toe overgeboekt moet worden.

Heb je dit alles ook gedaan, dan kun je het beste een ticket sturen naar de afdeling support. Dit kun je doen door in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket". Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Titan. Afdeling support kan dan je status nakijken.

Alvast veel succes aan de tafels!