MGT Volcano II

• Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Meest recente variant (11-10-2017):

Vorige variant (29-9-2017):

Starttabel en voorbeeld

Dit overzicht is dus de startsituaties voor MGT's waar ik al een buy-in voor heb gewonnen (noem het maar een satellite :P )

Het deel wat in de profit staat, is afgeroomd van de winst in die betreffende freeroll/bonus. Dit bedrag kan hoger worden, maar niet lager. Is de MGT voorbij, dan blijft het bedrag hetzelfde.

Is een MGT afgelopen, dan wordt de eventuele winst (spaarpot) in het overzicht verwerkt. Het saldo onderaan (groen) is de totale winst van het project tot de actuele dag.

De keuze welke van de MGT's ik op een bepaald moment ga spelen, is vrij. Heb ik dus geen zin in een $2, dan kan ik ook een $0.50 kiezen of zo.

Edit 19-9-17: Nu weer eens wat anders: de HSS. Lees vanaf ergens in pagina 51 hoe het gaat. De samenvatting:

Regels:
      - MGT zo goedkoop mogelijk beginnen en van alle winst tot max. 50% afromen
      - Binnen het MGT een zeer agressief bankrollmanagement aanhouden
      - Verder zijn er geen regels

Edit 13-9-2017: Het concept van het MMA-MGT 1.1a staat op pagina 50. Hier is een overzicht:

Edit 9-9-2017: Het concept van het MMA-MGT staat op pagina 48. Hier is een overzicht:

Edit 21-2-17:

Het vorige MGT-concept (2017 B)

Uiteraard is dit weer op mijn bekende MGT-concept gebaseerd, maar ditmaal hoop ik er wat langer mee bezig te kunnen zijn.

Zoals gebruikelijk is het doel weer om vanuit het niets een leuke rol op te bouwen, waarbij steeds wat wordt afgeroomd om winst veilig te stellen. Binnen een MGT mag weer iedere game gespeeld worden, zolang het maar binnen de MGT-roll (MR) blijft. Zo maak ik optimaal gebruik van upswings en beperk ik de schade bij downswings.

De MGT-Challenge

In deze challenge gaat het er om bepaalde targets te bereiken.

Targets (aangepast): $25, $50, $100, $200, $400, $800, $1200, $2400, $4800 en $9600.

Er mag pas voor een volgend target worden gegaan wanneer een eerder target is gehaald. Het gehaalde target wordt meegenomen in het volgende target en een target is alleen de afgeroomde winst. De actieve MGT-roll telt dus niet mee, tenzij daarmee het target wordt behaald. In dat geval wordt alles wat boven het target uitkomt, gestort in de pot voor het volgende target.

In een MGT mag dus weer ieder type game gespeeld worden, zolang de MGT-roll (MR) maar niet wordt overschreden.
      Van iedere winst vloeit eerst de buy-in/invested money terug in de MR en vervolgens 50% van de winst. Daarna gaat er 40% naar de profitpot en 10% wordt gereserveerd als startbedrag voor de volgende challenge in de Challengepot (CP).

Gebruikte potten:

MR (MGT-roll)
      SP (Spaarpot voor het target)
      CP (Challengepot voor de volgende challenge)

Voorbeeld:

Ik haal $2 gratis bonus via een storting. De storting wordt niet gebruikt, maar de bonus wel. Deze gaat in de MR

Met de MR kan ik nu bijvoorbeeld een cashgame starten op NL2.

Ik eindig op $3,45. Daarvan gaat eerst $2 terug in de MR en dan nog $0.73 van de winst.
      Vervolgens gaat $0,15 naar de CP en de rest ($0.57) naar de SP.

De standen zijn nu:

MR $2 + $0.73 = $2,73
      CP $0 + $0.15 = $0.15
      SP $0 + $0.57 = $0.57

Ik heb nu dus $2.73 om mee verder te pokeren en $0.57 veiliggesteld voor mijn challenge.

Mochten jullie vragen hebben: gewoon stellen :D :D :D

Edit: Ik ben vanaf 30 augustus tevens begonnen aan een challenge met mijzelf, om 18 kilo gewicht kwijt te raken en weer op mijn ideale gewicht te komen. Dit wordt misschien nog wel een langere challenge :P
  • 1225 antwoorden