Winninquads $11.000 eind 2080

• Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Hi, vele van jullie zullen mij al kennen van eerdere blogs. Ik zal mezelf nog even een keer voorstellen, ik ben Jordy. Een 20 jarige student die al 4 jaar lang winstgevend poker speelt, sinds een paar maanden ben ik overgestapt van cash naar hyper sng's en mtt's. Ik was een regular op 25nl maar heb besloten om over te stappen op mtt's. Ik heb in het verleden eerder een blog bijgehouden maar nooit echt genoeg tijd in gestopt. Mijn doel is om de komende 2/3 jaar mijn opleiding af te ronden en daarna wil ik mijn professionele carrière beginnen. Momenteel word ik gecoacht door een nederlandse full time mtt player. Ik speel mid stakes mtt's (7-22$ buyins) en zal proberen om hier zo vaak mogelijk een dag / weekverslag bij te houden en graphs te posten. Ik kan niks beloven helaas. Ik heb recent (afgelopen maandagnacht) een mooie cash gemaakt en dat zette me aan het denken dat het misschien gezellig was om wat community om me heen te hebben) Ook ben ik bezig om een twitch stream aan te maken. Zodra deze online is zal ik hierover meer info geven, ik moet nog een goede pc voor poker aanschaffen en 3 beeldschermen :f_drink:

Hoop dat jullie veel leesplezier zullen hebben in dit blog.

Cheers :f_drink:
  • 1274 antwoorden