donkeys

• walterbee
      walterbee
      Bronze
      pffff heb het ff helemaal gehad met het gemanipuleerde internetpoker.
      is toch raar dat de beste handen worden verslagen door weggooiers, bijv heb qq en late position,verhoog met 50ct...1 caller...flop 2,5,q,....yes heb hem denk ik nog en ga all in weer een call...zijn kaarten 9,10...lachertje...turn j...river jah hoor daar is die k. dit is 1 voorbeeld maar kan dr nog tig opsommen.ben tegenwoordig al niet meer happy als ik de azen krijg want er is altijd wel iemand die all in gaat met, nou laten we es zeggen 2,8 en uiteraard wint die hem.

dus conclusie...8 tafels spelen....4 tafels leaven met 50ct winst en die andere 4 minstens $2 verlies.

maar cu aan de tafels,morgen misschien weer hahaha
  • 5 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ouch, niet praten over i-net poker = fixed, is namelijk wat verliezende spelers doen. Iedereen heeft bad beats, kop op, en in de long run win je van dat soort 9 10 mafkezen.
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      jij gelooft nog steeds in sprookjes...bad beats okay die gebeuren maar zo vaak en altijd door de meest slechte kaarten...geloof veel maar niet in sprookjes en jah ik win ook regelmatig door een bad beat dus ben niet alleen een verliezende speler ;-) maar ik weet dit en neem het zoals het is maar ga me niet vertellen dat internetpoker gelijk is aan reallife poker.
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Jawel, maar je speelt online zoveel meer handen... Daar komt bij dat de bad beats je altijd het meeste bij blijven :p
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik sluit me helemaal aan bij rrwillem al weet ik dat je het op zo'n moment anders kan ervaren :) .

Het punt is dat je inderdaad geen vergelijking kan maken tussen live spelen en op internet. Het aantal handen scheelt zo enorm veel, zeker wanneer je ook nog eens op meerdere tafels speelt. Het aantal bad beats is in verhouding hetzelfde, maar als je zoveel handen meer speelt, heb je dus ook meer bad beats.

Daarbij zijn wij erg goed in het onthouden van de bad beats die we krijgen en veel minder goed in het onthouden van de suck outs die wij zelf hebben gegeven. :D . Kleine test: Probeer zoveel mogelijk bad beats te herinneren die je hebt gehad en daarna de bad beats die jij hebt gegeven. Waarschijnlijk kun je van de eerste er meerdere opnoemen dan van de tweede. Dit is bij 'iedereen' hetzelfde. Het heeft te maken met de manier waarop onze hersenen functioneren.

Toch kent denk ik iedereen het gevoel wat je hier omschrijft. Als de eerste bad beat is geweest lijkt het af en toe wel of ze gewoon niet meer ophouden.

Mijn advies: neem even een break. Het is erg belangrijk dat je mentaal lekker in je vel zit en niet wordt gestoord door dergelijke gedachten. Dit heeft namelijk bewust of onbewust een negatieve invloed op je spel.

Ik wens je veel succes!
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      die beat was wel vies. Maar een tip. Ga gewoon alleen spelen als je echt zin hebt NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT SPELEN ALS JE HET GEVOEL HEBT : IK KRIJG BAD BEATS. Verder moet je gewoon zelf ook fish worden omdat je mensen gefrustreerd maakt!!!! het werkt goed.

Lees de handjes op het forum van mij. Misschien heb ik jouw ook weleens een badbeat gegeven :P ik vind het heel fijn!!!